ny og gl. kat - slagsmål eller ?
Fra : Connie

Dato : 20-08-01 19:10

Hej NG

Jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd!
Jeg har en gl. hunkat på 11 år, hun er i lørdags blevet præsenteret for en
hun killing på 14 uger som er meninger vi skal beholde. MEN sikken en
"slogskamp" tror jeg - jeg synte den gl. hunkat (Misser) angriber den - hun
ligefrem vogter over den så den ikke tør bevæge sig nogen steder hen :( Det
kan godt være jeg bare skal give dem tid....men jeg syntes bare det virker
så synd for den lille (dede). Jeg er meget i tvivl om jeg om dagen (når jeg
ikke er hjemme), bare skal lade dem være sammen eller om de skal lukkes hver
for sig. Det skal siges vi har masser af plads, så det er ikke fordi de skal
lukkes i små rum :)
Skal jeg bare lade dem passe sig selv? Når de har været igennem en "omgang"
kan man se på Dede at hendes pels er snasket til..så munden bliver vel
brugt?

Lad mig endelig høre fra jer

Hilsen Connie

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-08-01 20:16

Hej Connie

Sæt en krog på en dør, så misserne kan snakke sammen gennem dørsprækken, men
så de ikke kan skade hinanden. Du kan også lave en netdør.

Når kattene kan hilse på hinanden uden at hvæse/ knurre, kan du forsøge at
sætte dem sammen igen

Husk at tage dig mest af din gamle kat, så den ikke føler sig til overs.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats