Rinnie???
Fra : Praxis©

Dato : 20-08-01 18:13

Nogen der ved hvad der er blevet af Rinnie??

Og evt. nogen der kan sætte mig i kontakt med hende igen?? Jeg har mistet
hendes mail adresse.

--
Venlig Hilsen
Pernille Lauridsen

Fra : John

Dato : 20-08-01 18:55

Jeg vil tro du kan fange hende på www.dejligst.dk

Hvis jeg ikke husker helt forkert, så var det vist her
der engang skulle forstille at komme en webbaseret
udgave af denne NG.

Nethils - John.

Fra : Praxis©

Dato : 20-08-01 21:17

Tak John

men der er ingen kontakt side, andet end om baby-træf*S*
Så jeg er stadig på udkig efter Rinnie.

--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Må Gud bevare mig i stille vand, i stormfuldt klarer jeg mig selv.
(Spansk ordsprog)
http://www.praxis_humor.subnet.dk
http://www.praxis_dyr.subnet.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 20-08-01 21:51

Mon, 20 Aug 2001 22:16:51 +0200, Praxis© wrote:

>men der er ingen kontakt side, andet end om baby-træf*S*
>Så jeg er stadig på udkig efter Rinnie.

Rinnie Ilsøe
E-mail-adresse: gimze@webmail11.ofir.dk

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Fra : Mai-Brit

Dato : 21-08-01 20:34

"Praxis©" <peng@city.dk> wrote in message
> Nogen der ved hvad der er blevet af Rinnie??
klip

Tænk sig, jeg har også den senere tid savnet hendes svar.
Hilsen Mai-Brit

Fra : Lily

Dato : 21-08-01 21:42

Praxis© <peng@city.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lrgf3$2fqk$1@news.cybercity.dk...
> Nogen der ved hvad der er blevet af Rinnie??
>
> Og evt. nogen der kan sætte mig i kontakt med hende igen?? Jeg har mistet
> [...]

Jeg så hende idag i fritid.hest

Tina

Fra : R. Ilsøe

Dato : 22-08-01 20:30

Her Pernille, -men du har jo fået fat i mig... og jeg har skrevet tilbage.
Tak for mailen:)

Jeg er meget lidt aktiv i gruppen og på nettet i det hele taget for tiden,
da Martin er begyndt som rejse-elektriker. De 12 dage han er afsted er der
masser at se til med hunden, de 3 børn og hesten og de 9 dage han er hjemme,
ja der hygger vi og nydder hinanden når ikke ungerne, hunden eller hesten
får vores opmærksomhed:)

Bimmer trisser rundt og nydder livet. Der har ikke været nogen problemer
med ham siden han nappede efter min niece (mere eller mindre i søvne) så jeg
tror på det har været et uheld, men vi holder stadig enkelte forholdsregler
bare for en sikkerhedsskyld:)

Håber snart at vende tilbage på i hvert fald ½ kraft, for det er nu så
hyggeligt at læse om i andres hunde og hente gode fif og idéer. Ang.
hjemmesiden til gruppen... Tid, tid, tid, men jeg håber snart den er oppe
igen også:)

R. Ilsøe
....og Bimmer der nydder livet på mine daggamle sokker:)

Fra : Praxis©

Dato : 22-08-01 21:25

Hejsa Rinnie
Det var dejligt jeg fik fat på dig, selvom grunden kunne ha' været bedre.

Lyder godt med Bimmer. Og med det jeg har hørt og læst om ham, så vil jeg
nok gi' dig ret i at det var et uheld.

Jeg svarer på din mail i morgen

Fra : Mai-Brit

Dato : 23-08-01 06:52

> [...]
> igen også:)
>
> R. Ilsøe
> ...og Bimmer der nydder livet på mine daggamle sokker:)

Jeg er ikke så gammel i nyhedsgrupperne endda, så egentlig ved jeg intet om
dig. Jeg har dog savnet din signatur under dine gode svar.
Rart at "se" dig igen.
Hilsen Mai-Brit