Kan man overføre en linux installation til~
Fra : Bo Lynnerup

Dato : 20-08-01 19:13

Jeg har 2 quantum 4,3GB harddiske. Den der sidder i min linux maskine er
en ide33 disk, men jeg har lige fået en ide66 disk til huset. Jeg vil så
gerne bytte de to diske, men jeg er ikke meget for at skulle til at
geninstallere.

er der en måde hvorpå man kan få overført installationen til den anden
disk og så "bare" sætte den til som primary master?

Det drejer sig om en Redhat 7.1

På forhånd tak
Bo Lynnerup
--
----------- Signature -----------
<|=-=|> ICQ UIN: 14190557 <|=-=|>

Fra : Steen Suder

Dato : 20-08-01 18:34

Bo Lynnerup wrote:

<KLIP>

> er der en måde hvorpå man kan få overført installationen til den anden
> disk og så "bare" sætte den til som primary master?
>
> Det drejer sig om en Redhat 7.1

Der er en HOWTO om emnet:
http://mirrors.sunsite.dk/ldp/HOWTO/mini/Hard-Disk-Upgrade/index.html

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."