Overdragelse af "kabel"
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 20-08-01 18:12

Min kæreste og jeg flytter til Århus, højst sandsynlig på et bestemt
kollegie, hvor der på værelserne er 2 telefonstik. Et til deres interne
telefonnetværk og et til TDC. Mit spørgsmål går på, om i tror jeg kan
overdrage TDCs kabel til fx Tiscali eller cybercity? Jeg har jo ikke behov
for den til telefoni, når kollegiet har deres eget telefonnetværk.

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 20-08-01 19:22

"Peter Elmkvist Snabe" <peter@snabe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overdrage TDCs kabel til fx Tiscali eller cybercity? Jeg har jo ikke behov
> for den til telefoni, når kollegiet har deres eget telefonnetværk.

Hej..

Jeg har i dag snakket med en "Tekniker" fra Cybercity, og ifølge ham kan man
overdrage eller oprette ADSL på samme kobber-par som du har telefoni på ...
Du kan evt. overdrage dit ADSL fra TDC til Cybercity..

Du kan på det Ledige kobber-par, det du siger er fra TDC, godt have ADSL på
fra f.eks Wol eller cyberCity uden at have telefoni på det..

Henrik...

Fra : Per Thomsen

Dato : 21-08-01 08:01

"Henrik Sørensen" <snurre@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du kan på det Ledige kobber-par, det du siger er fra TDC, godt have ADSL

> fra f.eks Wol eller cyberCity uden at have telefoni på det..

Det var ikke den besked jeg fik fra hverken CyberCity eller daværende WOL.
Der havde TDC oplyst, at der ikke var ledigt rå kobber.

Per

Fra : Bille1948

Dato : 21-08-01 09:04

> Det var ikke den besked jeg fik fra hverken CyberCity eller daværende
WOL.
> Der havde TDC oplyst, at der ikke var ledigt rå kobber.
>
> Per

Henrik,

Der sker løbende noget på det område.

Bl.a. skiftede jeg til TDC for ca. 2 måneder siden fra CC, for blot her
på listen at finde ud af, at nu havde TDC og CC indgået en aftale om at
dele kobber!!

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-08-01 11:02

"Bille1948" <Bille1948.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Bl.a. skiftede jeg til TDC for ca. 2 måneder siden fra CC, for blot her
> på listen at finde ud af, at nu havde TDC og CC indgået en aftale om at

Ja. jeg blev også selv overrasket over at høre det kan lade sig gøre at dele
kobber.
Jeg oprettede ADSL hos TDC fordi der ikke var andre muligheder for mit
vedkommede på det tidspunkt.
Jeg overvejer nu seriøst at skifte til CyberCity fra TDC, men først når CC
kommer med et bedre tilbud. Prisen for f.eks en 512/128 linie er den samme
hos CC og TDC.

Henrik..

Fra : Bille1948

Dato : 21-08-01 11:39

"Henrik Sørensen" skrev d. 21-08-01 11:02 dette indlæg :
> [...]
når CC
> kommer med et bedre tilbud. Prisen for f.eks en 512/128 linie er den

Ja, og hos TDC er prisen vel inklusive dit telefonabonnement?

Ole P. Bielefeldt

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 21-08-01 12:41

> Ja, og hos TDC er prisen vel inklusive dit telefonabonnement?
>
> Ole P. Bielefeldt

Ehmm.. jeg har Bredbånd|ADSL og betaler 549'- inklusiv
alm.telefonabonnement.

Såå CC er da lidt billigere, men hvis jeg skal ha' xDSL hos CC og Teleabb.
hos TDC, er prisen for xDSL hos CC ca. 500'- + Telefoni abb. 340,00 <-- (pr.
kvatal). Hmm.. Så mang spare ikke penge ved et endnu for mit vedkommede, men
manden hos CC lovede pris-sænkninger på xDSL om ikke så længe..

Henrik...