Download
Fra : \"Jensen\"

Dato : 20-08-01 17:32

Efter at hav kigget gruppen igennem kan jeg ikke finde noget om mit
"problem".
Når jeg har downloadet en fil, eller rettere når jeg begynder på det
forsvinder selve EI og kun downloadet fortsætter. Det er ret irriterende at
skulle finde siden igen. Er der nogen der kender løsningen ?
Jeg bruger Win 2000 og EI 5.5

Jensen

Fra : Madsen

Dato : 20-08-01 17:46

""Jensen"" <Pico@post9.tele.dk> skrev:

> [...]
> forsvinder selve EI og kun downloadet fortsætter. Det er ret irriterende at
> skulle finde siden igen. Er der nogen der kender løsningen ?

Opgradér IE 5.5 til 5.5 SP1. Det er et kendt problem i IE 5.5 i
den første udgave.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-08-01 19:08

Mon, 20 Aug 2001 18:45:49 +0200, skrev "Madsen"
<madsens@whomail.dk>:

>Opgradér IE 5.5 til 5.5 SP1. Det er et kendt problem i IE 5.5 i
>den første udgave.

Og evt. kan man indtil da bruge højreklik og gem destination som.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : steen broelling

Dato : 20-08-01 21:46

On Mon, 20 Aug 2001 20:07:45 +0200
Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Og evt. kan man indtil da bruge højreklik og gem destination som.

Eller nøjes med 5.0'eren. Den har altid kørt bedre, mere fejlfrit og
sikrere på min Windows 2000 box.

Hvorfor!?? Aner det ikke....

Steen
--
ego <http://www.broelling.dk>
birdland <http://www.vejlerne.dk>

Fra : Madsen

Dato : 20-08-01 23:06

"steen broelling" <hjejlen@email.dk> skrev:

> Eller nøjes med 5.0'eren. Den har altid kørt bedre, mere fejlfrit og
> sikrere på min Windows 2000 box.
>
> Hvorfor!?? Aner det ikke....

Jeg oplever nøjagtig det samme.
IE 5.5 og 5.5 SP1 kører ikke ret godt på min Win2000 Pro DK med
SP2, men det var også galt med SP1 og uden nogen SP overhovedet.
Vinduer fryser og den virker generelt mere sløv end IE 5.0 og 5.01

Derimod kører IE5.01 SP1 og SP2 som smurt hos mig og går faktisk
aldrig ned. Har ikke oplevet det endnu i hvert tilfælde. (7-9-13)

PS: Kunne jeg lokke dig til Steen at slå quoted-printable fra i Outlook
Express? Se hvordan du opsætter OE til usenet på denne side:
<http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 20-08-01 23:33

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> PS: Kunne jeg lokke dig til Steen at slå quoted-printable fra i Outlook
> Express? Se hvordan du opsætter OE til usenet på denne side:
> <http://kommunalbastards.org/oe/tegnsaet.html>

Øhh, du bruger ikke OE som newsreader.

Sorry og dårlig vane. :)

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Søren Kappel

Dato : 20-08-01 22:24

Hejsa

Højreklik og åbn i nyt vindue.

Søren

Fra : \"Jensen\"

Dato : 21-08-01 19:56

> Opgradér IE 5.5 til 5.5 SP1. Det er et kendt problem i IE 5.5 i
Takker, det hjalp.

Jensen