Hvilken type ram til bærbar?
Fra : Unen

Dato : 20-08-01 16:17

Hej!

Jeg har en bærbar PC af modellen: Toshiba Satellite 320CDS.
Der er kun 32MB ram i og jeg ville gerne have installeret nogle flere, men
hvilken ram passer i den? Jeg ved det er EDO-ram, men man skal vel bruge en
speciel type.

Og samtidig hvad er ca. prisen og hvor kan de købes?

Håber nogen kan hjælpe.

MVH
Sune

Fra : Tom Christensen

Dato : 20-08-01 21:12

Hej Sune

> [...]
en
> speciel type.
>
> Og samtidig hvad er ca. prisen og hvor kan de købes?

Ved at søge på Google fandt jeg :

Generelt om maskinen:
http://www.toshiba-dm.com/products/products.html?componentID=2483&ssp=0

Tilbehør: