Medicin Tilskud....??
Fra : GhostRider

Dato : 20-08-01 15:10

Hej NG

Jeg har et spørgsmål om medicin-tilskud...

Er der nogen som kan fortælle mig hvad de enkelte grænser er for hvornår man
stiger i tilskud......??

For til at starte med for man intet, så får man lidt, så mere, og så
meget...

Krydspostet fordi, det på sin side er lovstof, derfor dk.videnskab.jura, men
på den anden side helbred, så der burde være en chance for hjælp en af
stederne

Mvh

Carsten, Esbjerg

Fra : Ulla

Dato : 20-08-01 18:59

Jeg har set en pjece på apoteket om medicintilskud

Fra : Kat

Dato : 20-08-01 19:00

GhostRider skrev:
> Jeg har et spørgsmål om medicin-tilskud...
>
> Er der nogen som kan fortælle mig hvad de enkelte grænser er
for hvornår man
> stiger i tilskud......??

Prøv at kigge her:
http://www.laegemiddelstyrelsen.dk/tilskud/systemet.asp

--
/kat
---

Fra : Holst

Dato : 20-08-01 20:58

Så vidt jeg husker (hvis grænserne ikke er blevet ændret) er reglerne sådan:
1-500 kr. - betaler du selv.
500-1200 kr. betaler du halvdelen af
1200-2800 kr. betaler du 25% af
2800- kr. betaler du 15% af.

Håber det hjælper.

Fra : GhostRider

Dato : 20-08-01 21:54

Hejsa

Tak til alle, specielt Kat for linket....

Mvh

Carsten, Esbjerg