Priser på kattemad
Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-08-01 12:58

Her kan I se lidt om priser på kattemad (bemærk det er svenske priser):
http://www.svt.se/umea/plus/plus_tom_v99/program/9706/22rep.htm

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ern Yoka

Dato : 20-08-01 13:20

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> wrote in message
> Her kan I se lidt om priser på kattemad (bemærk det er svenske priser):
> http://www.svt.se/umea/plus/plus_tom_v99/program/9706/22rep.htm

Interessant. Jeg synes bare det kommer til at lyde som om man bare kan købe
det billigste (underforstået at det er det samme der er i) og det er ikke
helt hvad jeg har lært herinde

Bøv får Hills, Prescription Diet og Whiskas mm. Det var først da Banse blev
sløj (efter mere end 18 år) at de har fået andet end Whiskas og de andre
forskellige fra Føtex' sortiment. Tørfoder fik de altid kun som godbidder
tildligere. De har levet af dåsemad. Jeg er dog nu (inspireret herfra)
begyndt at agitere for at Indkøbschefen (hi hi, det er John) skal købe ind
hos dyrlægen i stedet for Føtex, men helt ærligt vil Bøv hellere ha' dåsemad
end nogen af de ellers sikkert udmærkede tørfoderprodukter fra dyrlægen. Han
FÅR nu Hills K/D pga sin alder, men jeg tror egentlig ikke han synes det er
nogen god idé

Og ja dyrlægefoderet er sikkert billigere i længden, men det VIRKER ikke
sådan når man skal af med en masse penge for en sæk tørdimmere.

Hilsner
Lisbeth, Bøv, Phumba & Jack
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-08-01 15:37

Det har du ret i, de taler stort set ikke om de gode fabrukater, men det
viser, hvor dyrt det er at fodre "billigt"

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 20-08-01 14:12

der er danske priser på kattefodder her
www.vaks.net

Tina

Fra : A. Knudsen

Dato : 20-08-01 16:21

Hej !

Hvilket produkt hos " Vaks " er så bedst at købe ?

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 20-08-01 16:33

efter min mening eukanuba, hills, iams de andre mærker kender jeg ikke, de
forhandler dog også billigmærker som whiskas som jeg aldrig vil give min
kat. Men det er jo en smags sag for nogens vedkommende. Vi på mit kollegie
køber vi sammen og bestiller vi for mere end 1500 kr får vi 15 % rabat
hvilket jo er en god ting!