printer port
Fra : Jens

Dato : 20-08-01 11:28

Jeg slettede min printerport på et tidspunkt fordi den ikke skulle bruges og
der manglede resourcer.
Nu kan jeg ikke få den installeret ordenligt igen.
Jeg har dels forsøgt med (standard port types) /Printer Port, og dels med
ECP, men det virker ikke.
Os'et er Millenium (Eng)
I øjeblikket hedder den ECP Printer Port og benytter 03BC-03BE.
Tidliger, dengang det virkede, hed den LPT1 printer port, men den kan jeg
ikke finde blandt muligheder for at tilføje port.
Er der en venlig sjæl der vil hjælpe...
Hilsen Jens

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 20-08-01 20:02

On Mon, 20 Aug 2001 12:28:08 +0200, "Jens" <slothrop@ofir.dk> wrote in
<3b80e7fd$0$333$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

>Jeg slettede min printerport på et tidspunkt fordi den ikke skulle bruges og
>der manglede resourcer.

Er den aktiveret i bios

Med venlig hilsen
Esben