Referer til en JS funktion i en anden fram~
Fra : Niels Henriksen

Dato : 20-08-01 10:48

Ja.... lidt kryptisk måske, men jeg har følgende:

Et hovedvindue med en del frames. én af disse frames indeholder en række
javascript funktioner. Jeg har så åbnet et nyt vindue og skal have fat i en
af disse funktioner. Hvordan skal jeg kalde den?

--
Niels

Fra : Marc Eley

Dato : 20-08-01 10:11

in article to1jkjiu832hb3@corp.supernews.com, Niels Henriksen at
nh@netopcomdanmark.dk wrote on 20/08/01 11:48 AM:

> [...]
> javascript funktioner. Jeg har så åbnet et nyt vindue og skal have fat i en
> af disse funktioner. Hvordan skal jeg kalde den?

Læg dine JS-funktioner i en ekstern .js-fil og link til den fra alle andre
filer. Så har du _alle_ funktioner tilgængelige i _alle_ filer.

Eks.

<script type='text/javascript' src='menu.js'></script>

(mellem <head> ... </head>)

--
/marc eley

http://www.grandissue.com

Fra : Niels Henriksen

Dato : 20-08-01 13:16

"Marc Eley" <eley@eisenstein.dk> wrote in message

> Læg dine JS-funktioner i en ekstern .js-fil og link til den fra alle andre
> filer. Så har du _alle_ funktioner tilgængelige i _alle_ filer.

Ok.. det er måske en ide...

Niels