WinRadio som PCI udgave ?
Fra : Schiller

Dato : 20-08-01 03:26

Nu har jeg kørt rundt på nettet efter en PCI udgave af WinRadio.
Jeg kan kun se den som ISA udgave. Kan det virkelig passe at den ikke findes
som
PCI ? ISA er jo ikke just det man bruger mere.

Schiller

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 20-08-01 08:11

"Schiller" <Schillerens@hotmail.com> writes:

> [...]
>som
>PCI ? ISA er jo ikke just det man bruger mere.

Du behøver såmænd ikke køre hele nettet rundt for at finde svaret.

Et besøg på producentens egen hjemmeside http://www.winradio.com
viser, at der kun nævnes ISA i forbindelse med deres radiokort.

Alternativet er deres eksterne versioner, som tilsluttes serielt
eller via USB.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Schiller

Dato : 22-08-01 00:56

"Per H. Nielsen" <phn@dkscan.dkx> skrev i en meddelelse

> [...]
> viser, at der kun nævnes ISA i forbindelse med deres radiokort.
>
> Alternativet er deres eksterne versioner, som tilsluttes serielt

Damn , nå men tak for svaret , så må men se om der findes et andet
alternativ end
Winradio , for ekstern har ikke lige nogen interesse.

Schiller