hej et stor sporsmal !!
Fra : Britta & Jens Koch

Dato : 19-08-01 21:37

hvis nu man køber den fisketejn til 100 kr om år må man så fiske i alle Å
her i danmark !!!!

--
Med Venlig Hilses
Britta & Jens Koch

www.club.nokia.dk

www.familieadvokaten.dk

www.razzia.dk
www.hotbar.com

Fra : Morten

Dato : 19-08-01 22:04

nej ikke en eneste. Enten er det en forening der har fiskeretten som de
lejer eller låner af en lodsejer, eller også en kommune eller en anden form
for social sammenkomst. Hvis ikke er det lodsejeren du skal snakke med ang.
fiskeriet, men du skal have kortet det skal alle der fisker i "offentlige"
vande.

Med Venlig Hilsen
Morten

Fra : Malene

Dato : 20-08-01 10:38

Britta og Jens

Nej det må man ikke.... Kortet gælder for kystfiskeri alene og er gyldigt et
år fra købsdato..

mvh

kim gomez

Vil du vinde 15.000 kr????
http://www.lystfiskergaarden.dk/struktur.html

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-08-01 11:03

On Mon, 20 Aug 2001 11:37:38 +0200, "Malene" <gismo@esenet.dk> wrote:

>Britta og Jens
>
>Nej det må man ikke.... Kortet gælder for kystfiskeri alene og er gyldigt et
>år fra købsdato..

Kun kystfiskeri??? Jeg kender da flere åer hvor man kan fiske kun med
fisketegnet.

/Brian

Fra : Claus

Dato : 20-08-01 17:41

Ikke helt korrekt.
Der er også et antal søer, hvor der er fri fiskeri med gyldigt
fisketegn.

Claus

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 20-08-01 14:02

On Sun, 19 Aug 2001 22:37:09 +0200, "Britta & Jens Koch"
<jens.britta@tdcadsl.dk> wrote:

>hvis nu man køber den fisketejn til 100 kr om år må man så fiske i alle Å
>her i danmark !!!!

Nej, men i nogle kan du godt. F.eks. en del af Gudenåen og jeg har
selv fisket en del i f.eks. Tarm bybæk i vestjylland.

Læs mere om fisketegnet her:

http://www.sportsfiskeren.dk/sportsfiskeren/sportsfiskerinfo/fisketegn/fisketegn.htm

Mvh. Brian

Fra : Chris

Dato : 22-08-01 08:34

Hej NG

Generelt kan siges, at det eneste sted man ikke skal have fisketegn til i
Danmark er Put & Take søer.
I alt saltvand er statens fisketegn alene nok.
I det meste ferskvand, skal der desuden også indhentes tilladelse /
fiskekort fra lodsejeren, foreningen e.l.
Personer under 18 og over 67 år har ikke pligt til at have fisketegn.
Der må ikke fiskes med faste redskaber med et alm. fisketegn.

Ellers; tag folderen på posthuset. I den kan man læse om de mest relevante
regler.

Knæk & bræk fra
Chris.

Fra : Woody

Dato : 23-08-01 00:03

On Sun, 19 Aug 2001 22:37:09 +0200, "Britta & Jens Koch"
<jens.britta@tdcadsl.dk> wrote:

>hvis nu man køber den fisketejn til 100 kr om år må man så fiske i alle Å
>her i danmark !!!!

Ja, det du må gådt, hvis altså du har fået lov a den forening eller
lådsajer som har fiskeretten til åen eller søen. I saldtvan er de nok
a ha' fisketejn. Æls så står alle ræglerne på sjirokårtet du finder i
turistkåntoret æller påsthusen.

mæ vænli' hilsen Jen og Britta fra Woody

Fra : Chris

Dato : 23-08-01 16:37

"Woody" <jensgibe@email.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> turistkåntoret æller påsthusen.
>
> mæ vænli' hilsen Jen og Britta fra Woody

???
Hvad er fidusen pludselig i at skrive sår'n?

Fra : Woody

Dato : 27-08-01 20:13

On Thu, 23 Aug 2001 17:36:52 +0200, "Chris" <vNeOnSgP@ApMc.dk> wrote:

>"Woody" <jensgibe@email.dk> skrev i en meddelelse

>???
>Hvad er fidusen pludselig i at skrive sår'n?

Spørg Britta og Jen

mvh Woody

Fra : Anders og Berit

Dato : 23-08-01 18:08

Ubehøvlet!!!!!!

Fra : Chris

Dato : 24-08-01 05:44

"Anders og Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ubehøvlet!!!!!!

Ja - også mit indtryk.
Humoren er ikke af voldsom høj kvalitet visse steder i Fredericia!