billeder af god legeplads, hjælp !
Fra : Brian Kristiansen

Dato : 19-08-01 19:40

Hej

Jeg skal til afdelingsmøde i den boligafdeling hvor vi bor....og jeg har sat
et emne på dagsorden der hedder : Forbedring af legeplads (den legeplads vi
har er _rigtig_ dårlig).

Er der nogen der bor i et område med en _rigtig_ god legeplads (en af dem
hvor børnene leger hele dagen, balancegang, skjul, klatre, løber,
rytchebane, etc....), som vil tage nogle billeder og e-maile dem til mig ?
(jeg vil gerne medbringe nogle billeder til afdelingsmødet af hvordan en
_god_ og udfordrende legeplads ser ud)

Håber at der er nogen der kan hjælpe !

Mvh

brian

Fra : Tomas O.

Dato : 19-08-01 20:04

"Brian Kristiansen" <briank@(nospam)superbruger.dk> skrev i en meddelelse news:9lp1q1$1g63$1@news.cybercity.dk...

Ang. Billeder af legeplads.

Jeg ville ønske jeg havde digicam og kunne tage billeder af
legepladsen på Næsbyvej i Rødovre. Den er simpelthen genial.

Nogen der bor der i nærhden og kunne tage billeder og send dem?

Hilsen
Tomas O.

Fra : S. Børresen

Dato : 20-08-01 20:08

Prøv at søge på legeplads i google, så kommer der en masse firmaer op som
alle vil reklamere for deres udvalg af legeredskaber.
Samtidig med, har de næsten alle et billede eller flere over legepladser de
har opstillet.
Måske du der kan få nogle ideer

Søren

Fra : Jensen

Dato : 20-08-01 20:51

Hej.

Vi har i vores ejerforening også rigtig dårlige legepladser som består af
gynger, uhyggelige simple klatretårn, vippedyr og sandkasser. Det forhindre
dog ikke ungerne i at være ude hele dagen........... mon ikke man kan
overstimulere dem? Til gengæld bruger de meget tid på at "lege huler" i
buskene. De leger meget i telt, hvor de har en masse gamle tæpper de slæber
med ned. Jeg synes ikke de dårlige legearealer ødelægger noget for dem. For
vores vedkommende består "kliken" af 4 piger og 3 drenge i alderen 5 til 10
år plus tilløbere der er på besøg i området.

Birgitte.

Fra : Kirsten

Dato : 20-08-01 14:35

Hej Brian

Hvad med at i evt. kontakter det nærmeste pædagogseminarium?? Jeg går selv
på pæd. sem. og i bevægelsesfag, har vi lavet flere legepladser.
Måske er det moget som de kan hjælpe dig/Jer med??

Held og lykke med projektet!

Kirsten

Brian Kristiansen <briank@(nospam)superbruger.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9lp1q1$1g63$1@news.cybercity.dk...

Fra : Clemmensen

Dato : 23-08-01 23:36

Hej...
Prøv det firma der hedder Kompan
http://nordic.kompan.com/company.html
De er simpelthen de mest sikre og flotte
legepladser man kan tænke sig.

V.H.Helle

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 19-09-01 10:25

Hej Brian
Nu ved jeg ikke hvor du bor men hvis det er i København eller omegn skulle
du tage at kigge på vores legeplads. Den ligger mellem Hvidkildevej og
Bellahøjvej. Den kom til efter at vi forældre syntes at der manglede et sted
hvor børnene og vi selv kunne lege. Vi har arbejdet med den i 4 år og nu
står den der. Betalt af private fonde og kbh´s kommune.