koffice
Fra : Mickey

Dato : 19-08-01 18:08

Nogen der kan sige mig hvor subj. kan downloades ? - den er ikke der hvor
den skal være på ftp.kde.org eller på mirrors...

--
|-|$235-|)k - Mickey
Følg CodeRedWorm's aktivitet : http://susie.dk/coderedworm.html

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 19-08-01 19:07

Mickey wrote:

> Nogen der kan sige mig hvor subj. kan downloades ? - den er ikke der
> hvor den skal være på ftp.kde.org eller på mirrors...

Ifølge planen så skulle KOffice-1.1 stable lanceres i morgen, det kan
være de har fjernet alle Beta-versionerne i den anledning.
--
Thomas O.

This area is designed to become quite warm during normal operation.

Fra : Mickey

Dato : 19-08-01 19:29

"Thomas Overgaard" <thover@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ifølge planen så skulle KOffice-1.1 stable lanceres i morgen, det kan
> være de har fjernet alle Beta-versionerne i den anledning.

Lyder som en god forklaring, så må jeg vente til i morgen

Er der nogen her der bruger det ? - er det godt ? - hvordan er det i forhold
til StarOffice ?

Fra : Thomas Overgaard

Dato : 19-08-01 21:58

Mickey wrote:

> Er der nogen her der bruger det ?

Jeg gør.

> er det godt ?

Som HomeOffice er det ok, lidt ala Claris-Works til Win 3.11. Du skal
altså ikke forvente ret meget hyl og blå blink.

> hvordan er det i forhold til StarOffice ?

Skrabet, men en hel del hurtigere at starte op.

Fra : Mickey

Dato : 19-08-01 23:11

> Som HomeOffice er det ok, lidt ala Claris-Works til Win 3.11. Du skal
> altså ikke forvente ret meget hyl og blå blink.

kender ikke lige Claris, men jeg kan godt undvære alt det fancy, bare det er
funktionelt ;)

> Skrabet, men en hel del hurtigere at starte op.

tror bare jeg bruger StarOffice så, det bruger jeg også under Windows, så
det letter nok mange ting mht. filer der bruges begge steder osv...

--
|-|$235-|)k - Mickey
http://susie.dk