Problemer med Lexmark z51
Fra : Niels Frahm

Dato : 19-08-01 16:31

Hjælp
min Z51 printer skaber sig.
Tænd og sluk knappen blinker nu hele tiden og intet virker.
Den blinker også selv om jeg prøver at slukke den.
Er her nogen der kan gi´ et råd

Fra : darkh

Dato : 19-08-01 16:51

"Niels Frahm" <frahm@writeme.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Tænd og sluk knappen blinker nu hele tiden og intet virker.
> Den blinker også selv om jeg prøver at slukke den.

Larmer den når du tænder den?
Sidder holderen med blækpatroner i modsat side af hvor de normalt sidder?

mvh
Jesper

Fra : Niels Frahm

Dato : 19-08-01 17:19

On Sun, 19 Aug 2001 17:50:31 +0200, "darkh" <darkh@darkh.net> wrote:

> [...]
>
>Larmer den når du tænder den?
>Sidder holderen med blækpatroner i modsat side af hvor de normalt sidder?

Nej den larmer ikke og patroner sidder hvor de plejer - jeg kan heller
ikke få dem frem når jeg åbner fronten - som de normalt gør.
Kan det være strømforsyningen der giver for meget -/lidt strøm til
printeren ??

Niels

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 19-08-01 18:04

Hej Niels

> [...]
> Tænd og sluk knappen blinker nu hele tiden og intet virker.
> Den blinker også selv om jeg prøver at slukke den.

Prøv at tag strømmen og se om det resetter den.

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Opsætning af Win98SE ICS, Fjernstyring med VNC, ADSL Tips m.m.: