Ny stald og dejlig hest
Fra : Anet

Dato : 19-08-01 16:15

Hej til alle her

Jeg er bare så glad for min nye stald tager rigtig form nu. Det er bare
lykken når man har hestene hjemme og så kan indrette stalden som man har
lyst til og at man har en dygtig mand som hjælper med det. Lykken er også
når ens kære hest ser en gå over gårdspladsen og kommer vrinskende højlydt
fra fjerneste hjørne i folden i galop op og hilse på en. Nåh, men næste
projekt er så at jeg gerne måske vil have en islænder da de skulle være gode
at ride på for folk med dårlig ryg. Den skulle også kunne bruges til min
mand og mine børn og gå som hyggehest. Findes sådan en hest? Er der nogle
der kender nogle der har en man kan låne evt. for en længere periode eller
som vil låne sin islænder ud med forkøbsret.

hilsen

Anet

Fra : Ole Heegaard

Dato : 19-08-01 16:26