Så er der lidt ny på min hjemmeside
Fra : Maria Fabæch

Dato : 19-08-01 15:56

Hejsa alle sammen

Min nye hjemmeside er nu lidt tættere på at være færdig
Jeg har fået sat dagbogen på, så man nu kan følge klikkertræningen. I første
omgang er det kun jaffas dagbog der er kommet op, men altså, så har jeg da
også fået lavet lidt i den her week-end ...
Jeg er i fuld gang med at skrive lidt om teorien bag klikkertræning, men det
skal jo helst være perfekt, så det er ikke sikkert det bliver færdig idag...

Husk at jeg bliver glad for en lille hilsen i gæstebogen...

MVH

--
Maria og Kattene
http://www.fabaech.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 19-08-01 17:04

"Maria Fabæch" <mafaso@get2net.dk> wrote in message

jeg vil lige gøre dig opmærksom på at jeg aktså ikke kan se din menu i
venstre side.... den står for mig som en helt hvid "bjælke"
jeg bruger Internet Eksplorer 6.0

--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Maria Fabæch

Dato : 19-08-01 17:17

Hmmm det lyder mærkeligt....kigger lige på det

--
Maria og Kattene
http://www.fabaech.dk

Fra : Kate

Dato : 19-08-01 20:18

Hej Maria

Nu har jeg lige været inde og kigge på din side. eg kan udmærket se det
hele med IE 5.0

Kate

Fjern noget ved privat mail.

Fra : Maria Fabæch

Dato : 19-08-01 17:27

Hej Sabina

Har lige tjekket med bdre halvdel, da jeg ikke kunne finde nogle fejl på
side og i script.
Han mener, at det er fordi exp 6 er beta, så den har nogle bugs...... Men
han ville lige kigge på det.
Håber ikke det er den nye standard, at de har lavet det om så man ikke kan
bruge det script mere.....Så skal jeg jo til at lave det om..... Nå, men
vender tilbage senere, når han har kigget på det.
Måske er det bare en lille dum fejl jeg har lavet, som jeg ikke selv kan få
fat på.

Hvad med Jer andre....Er der nogen af Jer der har problemer med at se siden?

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-08-01 17:31

d. 19/08/01 18:26 skrev Maria Fabæch på mafaso@get2net.dk i artiklen
9lopcj$tmn$1@news.cybercity.dk:

> Hvad med Jer andre....Er der nogen af Jer der har problemer med at se siden?
>
> --
> Maria og Kattene
> http://www.fabaech.dk

Nope - fungerer fint i Internet explorer 5.0 til Macintosh
Ser rigtig godt ud, forresten. Jeg har ikke tid til at læse den for alvor
nu, men vender frygteligt tilbage
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-08-01 17:38

Det virker også fint hos mig.

Rigtig flot hjemmeside iøvrigt!
Og dejlige katte (næsten ligeså dejlige som mine)

mvh Eva

Fra : Jette & Leif

Dato : 19-08-01 17:39

> [...]

> fat på.
>
> Hvad med Jer andre....Er der nogen af Jer der har problemer med at se

Ingen problem herfra, bruger win me dk. med IE 6 uk lagt oven på, også i
beta version, og jeg kan fint se hele din side.

Med kattevenlig hilsen Leif