Skærm på Dell Bærbar
Fra : Christian Bak

Dato : 19-08-01 10:39

Hejsa.

Er der nogen forskel på en SXGA+ og en UXGA skærm til Inspiron 8000, udover
den højere opløsning selvfølgelig.

Christian

Fra : Christian Hansen

Dato : 19-08-01 20:53

Christian Bak wrote:
> Hejsa.
>
> Er der nogen forskel på en SXGA+ og en UXGA skærm til Inspiron 8000, udover
> den højere opløsning selvfølgelig.

Jep - prisen

Jeg har selv en dell inspiron8000 og bruger en 1400x1050 Sxga skræm. Den
er jeg meget glad for. Jeg tror at uxga med 1600x1200 bliver for småt,
men jeg har da ikke prøvet

MVH Christian

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-08-01 22:37

On Sun, 19 Aug 2001 21:53:15 +0200,
Christian Hansen <webmaster@telescopium.dk> wrote:

>Jep - prisen
>
>Jeg har selv en dell inspiron8000 og bruger en 1400x1050 Sxga skræm. Den
>er jeg meget glad for. Jeg tror at uxga med 1600x1200 bliver for småt,
>men jeg har da ikke prøvet

UXGA er hos Dell ofte på en 15.4" skærm i stedet for de 15" som der
er på min I8000 med SXGA+. Har set en, og synes ikke det virkede
ret meget mindre. Skærmen går dog ud over kabinettet :(