Hej igen, igen.
Fra : Ole Heegaard

Dato : 19-08-01 08:02

Ja så blev det altså 14 dages prøve tid fra igår, men vi var ude at se
stedet hvor han skal stå, og det ser ok. ud, det viser sig så at dem der
skal have ham stående er en lærer fra den ungdomsskole som min datter (
hestens oprigtige ejer) har gået på, samt hendes lillebror nu er på, så vi
kender dem godt, og det fik vi selvfølgelige det bedre af.

Jeg fik skrevet en god kontrakt som vi alle var tilfreds med og underskrev,
og dyrlægen var her også, og som vi jo vidste på forhånd fejler han
selvfølgelige ingenting.

Der er kun en ting som jeg kunne have slået mig selv oven i hovedet
bagefter, jeg gav dem alle papirerne på ham, da min første tanke var at de
selvfølgelige ville se hans afstamning i de 14 dage, så det eneste jeg har
er en underskrevet kontrakt samt en checke i depositum, og jeg kan ikke lide
at spørge om jeg lige må få dem tilbage igen

Jeg håber og tror på at jeg kan stole på dem, ellers er det den forkerte
person de prøver sig på, for som sagt er jeg ikke bleg for at sætte en
advokat på, men lad os håbe på det bedste ikk

mvh. Tina

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 19-08-01 11:57

"Ole Heegaard" <ole-hee@post4.tele.dk> wrote in message
> [...]
> person de prøver sig på, for som sagt er jeg ikke bleg for at sætte en
> advokat på, men lad os håbe på det bedste ikk

Hej Tina.
Det er godt at du har fundet nogle som du regner med vil tage sig godt af
hesten. Til en anden gang, at det måske er en god ide at tage en kopi af
papirerne, så du sidder med originalen, til købet er helt gennemført. :)
Men jeg tror ikke at folk vil blive fornærmede om du spørger pænt om du ikke
lige kan "låne" papirerne lidt, for du vil gerne have dem til købet er
gennemført......
Hilsen Ditte

Fra : Anet

Dato : 19-08-01 16:11

Tja, en check er ingenting værd hvis at køber beder sin bank om at stoppe
den. Så står du uden hest og med en gummicheck. Jeg kender nogle der prøvede
det. Men nu er I nået så langt og så er det da nok sandsynligt at det hele
går godt. Da jeg købte min hest da blev afstaming og det hele indsendt til
racens forening eller også var det hestekontoret og så fik jeg det hele
retur med mit navn på. Det ordnede sælger og det kan så være det du gerne
vil ordne for køber for der skal jo sælgers underskrift på.

hilsen

Anet