Hvor finder jeg den rigtige version og FAQ~
Fra : jol

Dato : 19-08-01 06:23

Hej!
Da jeg ikke kan finde nogen beslægtet dansk perl gruppe, kommer mit
spørgsmål her:

Jeg køre en apache server med php på en WINME maskine, det køre 100 %
perfekt!
Men jeg ville meget gerne have mulighed for at afvikle perl scripts på
maskinen, er der nogen her der kender til det en FAQ eller lign for at få
det til at virke på ens apache ? Ligeledes bare det at finde den rigtige
version, er da noget af en gåde!?!

Fra : Niels Andersen

Dato : 19-08-01 08:28

"jol" <laugesen@(sletdenneparants).danbbs.dk> wrote in message
> Da jeg ikke kan finde nogen beslægtet dansk perl gruppe, kommer mit
> spørgsmål her:

Dit spørgsmål drejer sig godt nok om "serverside", men ikke om PHP.
Dit spørgsmål hører nok hjemme i dk.edb.internet.webdesign.serverside.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 19-08-01 13:18

> [...]
> det til at virke på ens apache ? Ligeledes bare det at finde den rigtige

http://www.webcafe.dk/perl/

Der er det forklaret hvordan man installerer og starter med perl.

Mere præcist i denne artikkel:
http://www.webcafe.dk/perl/artikler/002/pa002.php3#server

Fra : jol

Dato : 20-08-01 18:39