MiTac notebook 2175+
Fra : KJN

Dato : 19-08-01 00:02

Nogen erfaringer med MiTac´s notebooks?
Overvejer at købe en 2175+ med Cel800, 15" skærm og 256MB RAM

Fra : Claus Sørensen

Dato : 19-08-01 00:27

Jeg kan ikke anbefale dem.

Vi solgte dem engang, men gik bort fra mærket pga. at kvaliteten var for
dårlig.

Claus Sørensen, Laptop4u

Fra : Karsten Olesen

Dato : 19-08-01 08:16

"Claus Sørensen" <claus@laptop4u.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kan ikke anbefale dem.
>
> Vi solgte dem engang, men gik bort fra mærket pga. at kvaliteten var for
> dårlig.

**********************

Jeg har selv leget en del med MITAC 7521 i både
14" og 15", og det er kram.
MITAC sælger til Toshiba og "det mærke de har i Fredgaard"....

Kvaliten på de nyeste modeller kan klart anbefales.
Det er kram, pæn finish og uden helligdage.
Og især 7521 serien er god.

MVH

Fra : KJN

Dato : 19-08-01 15:48

On Sun, 19 Aug 2001 09:15:46 +0200, "Karsten Olesen" <gakke@email.dk>
wrote:

> [...]
>
>Kvaliten på de nyeste modeller kan klart anbefales.
>Det er kram, pæn finish og uden helligdage.

Ja sorry det er selvfølgelig 7521 og ik' 2175..

Har du erfaringer med grafikmotoren i dyret? hvilken driver er bedst?