HVA FA*EN SKER DER MED MIN FORBINDELSE!!!!~
Fra : Spunkmaster_flexx

Dato : 18-08-01 23:43

hej nørder
jeg er en erfaren dl'er men så idag er min forbindelse til internettet
blevet underligt!
den sender helt vildt meget data ud og tager derfor hele båndbredden!har kun
56k forb.!!!
på 7 min har den sendt 2mb og kun modtaget 0.6mb og jeg har kun forbindelsen
kørende ! dvs jeg har ingen appz der bruger forbindelsen (explorer,outlook
express,kazaa) kørende>!!1
er det en virus af en art ?????
hilsen peterk

Fra : Martin Østerberg

Dato : 18-08-01 23:52

On Sun, 19 Aug 2001 00:42:34 +0200 skrev "Spunkmaster_flexx"
<peterkkk@get2net.dk> ...:

>er det en virus af en art ?????

Har du checket for Sircam ?

Martin

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 19-08-01 17:44

Lyder som Code Red;har man f.eks. Internet over kabeltv, requester den
inficerede PC hele "kabel-øen" og dermed nedsætter båndbredden kraftigt....

Fra : F.Larsen

Dato : 19-08-01 18:13

Det kan også være din maskine deltager i et DOS angreb, dvs infeceret med en
Trojan.
Har du virus scannet ?

--
Flemming
Stop vandviddet http://www.StopCopyDan.dk/

Fra : sunsite.auc.dk

Dato : 19-08-01 19:22

"F.Larsen" <N0Spam@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> Det kan også være din maskine deltager i et DOS angreb, dvs infeceret med
en
> Trojan.
> Har du virus scannet ?

DOS? (ver. 3,20 eller 5?) :)

Fra : Martin Østerberg

Dato : 19-08-01 19:48

On Sun, 19 Aug 2001 20:21:54 +0200 skrev "sunsite.auc.dk"
<peterhoukjaer@it.dk> ...:

>DOS? (ver. 3,20 eller 5?) :)

DOS som i Denial Of Services...

Martin