Logitech Cordless Optical problemer
Fra : Michael Just

Dato : 18-08-01 23:17

Hej gruppe..

Jeg har en Logitech Cordless optical, som giver anledning til nogen undren.
Nærmere betegnet et batteri undren. Musen lever nemlig kun 14 dage på sine
batterier, hvorefter win 2000 advarer mig om at batterierne er ved at være
opbrugte. Kan det virkelig være rigtigt ? Mener at have fået at vide, at
musen skulle køre i et par måneder på et sæt batterier.....
Nogen erfaringer ??

Michael

Ps. når jeg slukker computeren lyser det røde lys på musen stadig - eller
rettere det står og blinker, som det i øvrigt gøre hele tiden.

Fra : Devast8or

Dato : 19-08-01 00:22

Mine plejr at holde en mpneds tid eller halvanden alt efter om det er
Fupta's de billige eller Duracell. Men nu har jeg fundet en gammel
batterioplader frem fra skabet så jeg kan spare lidt der (hvis den virker).
Skal bare lige have købt nogle opladelige batterier.
Og det med at den står og blinker er helt normalt, det skal den gøre. Den
slukker ikke helt, den går bare i et par forskellige stadier af
'powersave-dvale' hvor den blinker mindre og mindre jo længere tid den står
urørt.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ole Damgaard Hansen

Dato : 19-08-01 09:35

Hej

Hvad farve er dit underlag?
jo mørkere underlaget er jo mere strøm bruger musen.

Hvor lang tid bruger du din mus om dagen ca.?

Jeg har lige skiftet batterier i min for første gang og de holdt i ca. 3
måneder som lovet.
Mit underlag er hvidt, da musen ikke kan li mit skrivebord i træ(Hakker &
Hopper).

Ole