Compaq 7000
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 18-08-01 20:15

Jeg har konstateret problemer med min harddisk,
som er af typen IBM-DTLA-307030.

Er der andre, der har samme erfaringer?
Hvordan håndterer I det?
Har I evt. forsøgt at få Compaq til at sætte
en anden harddisk i, altså ikke denne type 307030?

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Erik G Christensen

Dato : 18-08-01 21:16

Bodil Grove Christensen wrote:

> Jeg har konstateret problemer med min harddisk,
> som er af typen IBM-DTLA-307030.

Hvis du fortalte, hvilke problemer du har konstateret, ville
resten være lettere

Jeg har godtnok et par 307035'r med problemer, men er det det
samme ?

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 19-08-01 08:49

"Erik G Christensen" <egc@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis du fortalte, hvilke problemer du har konstateret, ville
> resten være lettere
>
> Jeg har godtnok et par 307035'r med problemer, men er det det
> samme ?

Om det er samme type ved jeg ikke, men min søn
har haft tre harddiske af den type, og de er alle
brændt sammen efter et stykke tid.
Min harddisk er begyndt at volde problemer i form
af, at maskinen fryser fast på nettet, og vi må genstarte
ofte osv. Jeg troede først, at der var tale om virus,
men det er der ikke.
Til gengæld har vi konstateret beskadigede områder
på harddisken (dvs. min søn har, så meget nørd er jeg
ikke, at jeg kan det!).

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Tom

Dato : 19-08-01 13:02

Hej Bodil.
Det at den fryser når du er på nettet kan jeg ikke tro har noget med disken
at gøre. Det er nok mere en program fejl! Jeg har selv sådan en disk, og den
gav mig store problemer i starten Det viste sig at det ikke var diskens
skyld men den controler som sad i den maskine som ikke kunne klare disken!
Jeg købte et ny motherboard og har ikke haft problemer siden

Hilsen Tom.

P.S. Min maskine frøs også hele tiden.