Underligt problem......
Fra : Honolulu

Dato : 18-08-01 18:58

Min nye comp har nogle underlige nykker når jeg kører spil f.eks. Insane og
MS Trainsimulator. Når spillet skal startes op efter startmenuen, genstarter
computeren og booter på a: drevet!!!!!!!!!! Nogen der har et godt forslag
til hvad der kan være galt??

Systemet er:
Asus A7V133-C bundkort
AMD T-bird 1200mhz 133fsb cpu
1024 mb 133-ram
Palit GeForce 2 GTS Pro 64 mb grafikkort med nyeste Detonator driver fra
Nvidia
Asus DVD
Win 2000

Fra : Madsen

Dato : 18-08-01 20:40

"Honolulu" <jespersen@ofir.dk> skrev:

> [...]
> computeren og booter på a: drevet!!!!!!!!!! Nogen der har et godt forslag

Windows 2000 er som standard stillet til at genstarte ved fejl.
Hvis du vil slå det fra så højreklik på Denne Computer > Egen-
skaber > Avanceret > Start og genoprettelse > Fjern fluebenet
ud for: "Genstart Automatisk"
I stedet vil du så få en blå skærm med en stopmeddelelse som
måske kan hjælpe til med at spore dig frem til problemet.
Prøv også at højreklikke på Denne Computer > Administrer >
Logbog > Program og System. Her plejer der også at stå hvad
der er gået galt.

Hvorfor den lige booter på a-drevet ved jeg ikke, men det er den
vel stillet til i BIOS?

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Rosendahl

Dato : 19-08-01 13:56

du skal nok bare have en ny computer.... skal vi bytte? *G*