Windows 2000 problemer
Fra : Michael Nielsen

Dato : 18-08-01 18:33

Hejsa

Har store problemer med at installere windows 2000....

Computeren er:

PIII 533
128 mb PC133 ram
Acorp 6via81 motherboard
Diamond Viper v330 grafikkort

Det der går galt er at den ligesom glemmer hvilke ændringer man har lavet
når man genstarter den. F.eks starter den altid i 640x480. Hvis man sætter
netkort i og giver dette en fast ip har den 'glemt' det når man genstarter.
Jeg har prøvet at installere VIA's 4in1 driver, men når den så har
genstartet har den jo glemt det...... Jeg har også været inde og installere
dem manuelt, den opdatere driveren, men når jeg har genstartet er den
tilbage til windows's egen driver igen.

Jeg mener at kunne sige at det må være noget i windows 2000 eller noget med
bundkortet (måske bios). Da jeg har prøvet med to andre grafikkort (Diamond
Viper v550 samt S3 trio64+) som jeg begge har haft til at kører med 2000 i
en anden computer. Ellers sidder der ikke andet i computeren end en IBM
harddisk og en HP brænder.....

Kan nogen hjælpe mig?

Hilsen Michael