Nibbles...
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 18-08-01 18:21

Hej...

Hvor kan man købe 'nibbles' til ex. IBM's laptops? Min er blevet jævnt glat

// Søren

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-08-01 19:35

Søren Aaholm Møller skrev i meddelelsen ...
>Hej...
>
>Hvor kan man købe 'nibbles' til ex. IBM's laptops? Min er blevet jævnt glat

Hvad er den? glat? hm jeg ikke forstår

--
Anders Houmark

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 18-08-01 21:26

> Hvad er den? glat? hm jeg ikke forstår

Glat - når det nubrede halløj er slidt af

// Søren

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-08-01 11:02

Søren Aaholm Møller skrev i meddelelsen ...

>Glat - når det nubrede halløj er slidt af

Nååår du kan da lige skrive det er til "musen" hehe.. troede du mente det
der gamle spil som var indbygget i visual basic eller sådan noget :)

--
Anders Houmark

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 19-08-01 19:30

"Anders Houmark" <alfaman@NOSPAMmobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nååår du kan da lige skrive det er til "musen" hehe.. troede du mente det
> der gamle spil som var indbygget i visual basic eller sådan noget :)

Du var ikke alene. Jeg var ved at spekulere på hvilke disketter spillet var gemt.

mvh
Henning

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 19-08-01 21:05

> Du var ikke alene. Jeg var ved at spekulere på hvilke disketter spillet
var gemt.

Øh - okay =) Skumleren *G*

Troede at Nibbels var et normalt kendt ord (Inden for mus *G*)

// Søren

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 20-08-01 22:53

"Søren Aaholm Møller" <swdata@image.dk> skrev i en meddelelse

> Troede at Nibbels var et normalt kendt ord (Inden for mus *G*)

Øh jeg kender den kun som en klit.

mvh
Henning

Fra : Erik G Christensen

Dato : 18-08-01 20:06

"Søren Aaholm Møller" wrote:

> Hvor kan man købe 'nibbles' til ex. IBM's laptops? Min er blevet jævnt glat

Har du brugt de to ekstra, der følger med

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 18-08-01 21:26

> Har du brugt de to ekstra, der følger med

Næh - men de lå i min skuffe... Men det gør de pludselig ikke mere. Der har
vist været små pilfingre i den!!!

// Søren

Fra : JYK

Dato : 18-08-01 21:01

Skriv fx til IBM DK eller ring til en IBM-forhandler.

Jesper Y. Kristiansen

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 18-08-01 21:27

> Skriv fx til IBM DK eller ring til en IBM-forhandler.

Oki - tak

// Søren