Sort Keyboard, hvor finder jeg det?
Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 18-08-01 14:49

Hej
Da jeg har bestilt en sort skærm, leder jeg efter et sort keyboard, men jeg
kan ikke rigtigt finde andre en et key-tronix og et ubrugeligt IR

Findes der et trådløst RF keyboard i sort?

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : JSM

Dato : 18-08-01 21:53

> Findes der et trådløst RF keyboard i sort?
>
> Hilsen
> Henrik Skjærbæk

Ja - Logitech's trådløse mus og tastatursæt fåes skam i sort.

mvh
JSM

Fra : Zulfqar Ali

Dato : 19-08-01 07:30

IBM har lavet to rigtige gode keyboards i bl.a sort. Modellerne du kan vælge
imellem er: en forholdsvis ny, model 10K3849, samt mere kompakt en med
rigtig god føling med tasterne (bruger jeg selv). Den anden er en med
genvejstaster til bl.a. internet.
Forresten så har de også lavet et tråsløst keyboard+mus i sort...........se
mere hér:
http://www5.pc.ibm.com/dk/products.nsf/www%20products%2Foptions%20by%20ibm%2
0-%20accessory?OpenView&Start=1&Count=30&Expand=2#2
Jeg mener du kan købe dem hos bl.a. shg og pc-netto
Mvh
Zulfqar Ali

Se mere her:

Fra : Henrik Skjærbæk

Dato : 19-08-01 09:12

"JSM" <sevelsted@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Ja - Logitech's trådløse mus og tastatursæt fåes skam i sort.

Ved du hvem der forhadler dem?
Jeg kunne ikke finde dem på logitech.com.

Hilsen
Henrik Skjærbæk

Fra : Lars

Dato : 24-08-01 09:59

On Sun, 19 Aug 2001 10:11:39 +0200, "Henrik Skjærbæk"
<skjaer@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Ved du hvem der forhadler dem?

Vel sagtens alle der har andre Logitech produkter? Ellers har
Zitech det i hvert fald (de har iøvrigt også andre sorte
keyboards).

vh
--
Lars,