Køb af PSU, Hvilken
Fra : Gundersen

Dato : 18-08-01 12:44

Skal ud og have ny PSU i næste uge, valget står mellem

Silent Systems Q-Tech Advanced 300W ATX

Enermax EG365P-VE 350W ATX

Jeg vægter at den skal være mest støjsvag og min 300W

hvad kan anbefales ??

Fra : peet_dk

Dato : 18-08-01 13:20

> Enermax EG365P-VE 350W ATX
klart!

Silent Systems er ikke god, larmer med 30 dB

Hvad med en noise control PSU?

Fra : Gundersen

Dato : 18-08-01 13:39

Bruger noise control ikke Enermax PSU ?

Gode URL's til emnet har int.

Fra : peet_dk

Dato : 18-08-01 13:58

jwg skal lige høre:

vil du have en low noise PSU eller "bare" en kraftig/god kvalitets PSU?

Fra : Gundersen

Dato : 18-08-01 14:14

absolut low noise,...skal dog kunne "trække" 1,4Ghz, 2*SCSI CDrom, 1 stk
UW-disk, 2 IDE, 1 DAT/SCSI+ 2-3 blæsere
men sammenhængen mellem low noise og pris/kvalitet må gerne være der.

Fra : Kristian

Dato : 18-08-01 15:31

Du skal have en Noise Control med Papst 1500 rpm blæser (12 dB). Det er
iørigt også Enermax som Noise Control bruger.

Se mere på www.webconsult.dk

Fra : Gundersen

Dato : 18-08-01 20:12

http://asp.webconsult.dk/vareinfo.asp?VareID=58

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=120&page=1

er disse to ikke de samme da,...type nr. er da ens

send evt. link på den du mener

Fra : Kristian

Dato : 19-08-01 06:37

Såvidt jeg ved er der kun en blæser i den hos Webconsult, for der fremgår
nemlig ikke andet!

Der er heller ikke noget lydløst i de blæsere fra Studiedata, Maks. 25 dBa
(80mm) og 27 dBa (92mm) hvor den fra Webconsult kun larmer 12 dBa...

Webconsults blæsere er tyske kvallitetsblæsere fra Papst, hvor dem i den fra
Studiedata er nogle standardblæsere "i den bedre klasse"...

Fra : Jonny Jensen

Dato : 19-08-01 16:33

> Silent Systems Q-Tech Advanced 300W ATX
>
> Enermax EG365P-VE 350W ATX

Jeg har selv en silent systems, den er ikke verdens mest stille, men den er
meget mere lydløs end den standard 300 Watt jeg havde først. Den levere
rigeligt med strøm til mit system, 1,5 GHz Athlon, 512 MB DDR, 2x40 GB IBM
GXP60, GeForce2 Ultra, DVD, CD-R osv.

Jonny.