Noget andet !
Fra : A. Knudsen

Dato : 18-08-01 11:12

Hejsa !

NU er tiden vist inde til kattesnak igen............
Så jeg vil starte ud med at fortælle, at mine små skønne katte har det
storartet.
Oscar ligger netop nu i mit skød, og synes, at livet er skøøøøønt.
Tøsen er , som er IN for tiden, i sin radiatorseng - hvor hun sover rævesøvn
!

For lidt siden gik damen rundt med sit elskede sugerør i munden - i håb om,
at en vil være så "ond" at tage den fra hende, og derpå smide den, så hun
VAR NØDT til at hente den.......
Uha, damen har det hårdt !

Begge mine katte er nogle snakkemaskiner. Og har helt styr på, når der
bliver kaldt, hvem der er hvem....
Specielt, hvis moderen er sur , og der bliver " råbt " : Oscar, nej !
Så kommer der et mip fra Herren , for lige at orientere mig om, at jeg er
blevet hørt, og han , som altid, fik det sidste ord.....*SS*
Når jeg kommer hjem, styrter de begge ud til mig. Så skal der nusses m.m. Og
Oscar skal helst ligge i mine arme, mens vi går en runde i hytten. Så er
alt, som det skal være.

Tøsen er en kvik damé, meget lærenem.
Hun elsker , at der sker noget nyt og sjovt.
Den anden aften var jeg til grillfest. Da jeg kom hjem , ville jeg lige gå
en aftentur med damen.
Så vi gik over til de andre igen, damen kom med ind, og storhyggede sig med
alt & alle - DEJLIG kat !

Om aftenen , når det er sengetid,så behøver jeg blot at rejse mig for at gå
ud at børste tænder. Så daffer Tøsen af ind i soveværelset. Så ankommer jeg,
så skal der leges med en tube creme. Den bliver jagtet under og over dynen.
Denne ritual skal vi igennem hver aften....*GG*

Det var noget herfra.
Håber, at I alle må få en god weekend.

Hilsen
Anya.
-Oscar er nu ved at vågne og Tøsen render , igen , rundt med sit sugerør i
munden

--

_____________________________
Den lykkelige ejer af Oscar & Tøsen !

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-08-01 14:02

Hvor dejligt med en lille historie fra hverdagen *S*

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-08-01 14:13

"A. Knudsen" <xxxanya@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:3b7e3f45$0$77018$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> snip en dejlig historie om 2 lige så dejlige katte<

Tak, fordi du tog dig tid - det var rart at læse

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : A. Knudsen

Dato : 18-08-01 16:40

P.S. begge katte er " fornærmet " over, at jeg kunne glemme at fortælle:

Tøsepigen ELSKER, når der er en i badekarret.
Så sidder hun gerne på kanten, og leger med skummet - hun kan endda snige
sig ud i vandet, hvis man sørger for, at ens knæ er over , så hun har fast
grund - Hun er tillidsfuld.....

Og Oscar drengen mener, at det skal med , at HAN er syvsoveren i familien..
Om morgenen skal man helst komme hen og nusse ham 2-3 gange, før end det
passer Herren at stå op....*SS*
Han elsker, når han ligger på ryggen ( hvor som helst i hytten ! ), at man
ligger sig ved siden af ham, tager munden på hans mave, og siger sjove
pruttelyde - Ja, hver har jo sin form for humor !!!!!!

Det var blot lige, hvad Herren & Damen ville have med........*SS*

Fra : Trine

Dato : 19-08-01 09:04

Dejligt med sådan en fortælling når man tjekker Ng´en her fra morgenstunden

Mere, mere *GG*

God morgen til alle

/Trine