Brænder problem
Fra : Finn Jensen

Dato : 18-08-01 10:43

Hej,

Hvorfor kan jeg ikke kopierer en CD med Nero Burning Rom??. Jeg får en fejl
meddelse med: Simulation failed. Jeg har prøvet alle brænder/læse
hastigheder og prøvet at slå simulation (hvad der så er??) fra men intet
hjælper.

Med HP RecorNow kan jeg godt kopierer en CD.

Hvorfor virker Nero ikke??

Jeg har en HP cd-writer.

--
Venlig hilsen
Finn Jensen

Fra : Niels Svendsen

Dato : 18-08-01 12:25

Måske er det fordi du har flere brænderprogrammer installeret, nogle
programmer vil ikke sammen .

--
Niels W. Svendsen
Baltorpvej 173, 2. tv.

Fra : Finn Jensen

Dato : 18-08-01 12:55

"Niels Svendsen" <niels.svendsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Måske er det fordi du har flere brænderprogrammer installeret, nogle
> programmer vil ikke sammen .

Nej jeg havde kun Nero installeret men da det ikke virkede installerede jeg
HP RecordNow og det virkede.

Troede ellers at Nero skulle være godt??. Men det var det ikke hos mig

--
Venlig hilsen
Finn Jensen