Septembers kattetræf
Fra : Nina El Falaki

Dato : 18-08-01 00:55

Hej alle

Septembers kattetræf i strikkeklubben foregår i Farum Midtpunkt hos mig
torsdag den 13. september.

Alle er velkomne også dem der ikke kan strikke.

Jeg har somalikillinger, der på den dag er 13 uger.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-08-01 01:10

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse news:G5if7.832$3q.54220@news010.worldonline.dk...
> [...]
> torsdag den 13. september.
>
> Alle er velkomne også dem der ikke kan strikke.
>
> Jeg har somalikillinger, der på den dag er 13 uger.

Ja, jeg kan selvfølgelig godt komme, for jeg har ikke noget liv Glæder mig.......

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Ann K.

Dato : 18-08-01 13:00

Øv - jeg har et liv )))
Håber at jeg kan skrotte aftenforlæsning den torsdag... Jeg har en
stramaj-pude, der skal gøres færdig ;-D
Tjekker og vender tilbage....
Mvh Ann

Ps. Nina - Jan ringer en af dagene... kan ikke sige hvornår... Lige nu er
han inde hos en kammerat og lægger nyt gulv!!! Skidt være med rodet
herhjemme... *suk*

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 18-08-01 19:18

Hej Nina!

Jeg kan desværre ikke komme. Er optaget af gospelkor hver torsdag. Ville
ellers gerne have set dine små mislinger...
Hav en hyggelig aften .
Hilsen Birgitte