Ny Computer!
Fra : dmadsen

Dato : 17-08-01 21:54

Jeg skal have købt en ny computer, det skal være en Athlon 1400mhz med noget
ddr ram,dvd,tv.out grafikkort Men hvad skal jeg ellers proppe i den. Det
skal bare være nogle dele der "spiller" godt sammen så lortet virker
altid.Hvor skal jeg købe den?. Jeg vil bruge 10.000 kr på den

Fra : Jonny Jensen

Dato : 18-08-01 13:32

Jeg bliver sikkert lynchet af resten af gruppen, men hvis du skriver til mig
vil jeg gerne give dig et godt tilbud.

zedechiah@hotmail.com

Jonny.

Fra : SuneF

Dato : 18-08-01 13:51

"Jonny Jensen" <a@b.com> wrote in message news:3b7e602d$0$254$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Jeg bliver sikkert lynchet af resten af gruppen, men hvis du skriver til mig
> vil jeg gerne give dig et godt tilbud.

Sådan en ræv;)
Du ved da ikke hvor han bor? Du vil måske sende den til ham?
Hvordan er din garantiordning, kan han sende den til reperation?

Jeg vil da foreslå dmadsen at sammenligne dine priser med dem på www.edbpriser.dk,
så får han da en idé om du prøver at tage r*ven på ham ;)

Fra : Jonny Jensen

Dato : 19-08-01 16:27

> Du ved da ikke hvor han bor? Du vil måske sende den til ham?
> Hvordan er din garantiordning, kan han sende den til reperation?

Ja, jeg sender dne til ham pr. efterkrav. Ja, han kan sende den til
reparation. Ja, jeg giver et års garanti på alt hardware, harddiske &
skærme 3 år og ram 10 år.

> Jeg vil da foreslå dmadsen at sammenligne dine priser med dem på
www.edbpriser.dk,
> så får han da en idé om du prøver at tage r*ven på ham ;)

Det gør jeg ikke. Jeg sælger den til priser som ligger lunt blandt de bedre
i DK, og så samler jeg den jo og hænger selv på garantien, så han ikke
risikere at ødelægge noget selv pga. manglende eraring. Jeg indrømmer blankt
at er man nørd, som de fleste her i gruppe, kan man sikkert nok spare en 500
kroner eller noget på at bygge en selv, i forhold til mine priser, men for
almindelige mennesker hører jeg nok til blandt de billige. Du får mere for
pengene hos mig, end mange andre som henvender sig til almindelige private
brugere.

IKKE MERE REKLAME NU! Undskyld, jeg lod mig rive med.

Jonny.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 19-08-01 00:54

SNIP
OFFTOPIC
Det her er ren nysgerighed ... har du rent faktisk et firma eller hvad?
For hvis du giver manden et tilbud og laver en PC for ham, ja så efter dansk
lov givning står du for garantien i et år!!
ONTOPI
DDR RAM:
Crucial Ram skulle være det bedste!
DVD-DRev
Toshiba M105S mener det er det det hedder til 596 (lydløst, hurtigt og
hakker ik når det vender, let at gøre kodefri)
Grafikkort:
Geforce 2 gts / Pro med TV out eller måske et geforce 3?
Bundkort:
Giga eller Epox ddr boars skulle være ret gode se eventuel anmeldelse på
www.socketa.com
Kabinet med mere end 300W psu er anbefallings værdigt!

Fra : Jonny Jensen

Dato : 19-08-01 16:28

> [...]
dansk
> lov givning står du for garantien i et år!!

Endnu er jeg ikke registreret. Jeg skal lige se om vingerne kan bære først
Men, Garantien giver jeg godt nok, et år på alt, harddsike & skærme dog
3 år og ram 10 år.

Jonny.