Hjælp: Logo'er i Nokia 7110
Fra : Peter

Dato : 17-08-01 20:05

Ved brug af logomanager har jeg nemt kunne lave nye logo'er til min Nokia
6150, men jeg kan ikke gøre det på min Nokia 7110. Jeg har sendt logo'et til
7110 og har også kunne se det på displayet, men efter at have gemt det
forsvinder det ! Det skal lige sige, at der er det samme abb. på begge
telefoner (telmore) og at jeg har sikret mig at det blev sendt i Tele
Danmark "mode".

Hvad gør jeg galt ?

MVH Peter

Fra : Karl Milton Olsen

Dato : 18-08-01 16:10

Hej Peter,

N7110 har i de gamle software-versioner en bug der medfører, at logoerne
ikke bliver vist
hvis SIM-kortet benytter sig af "Service Provider Name" - Det er den setting
som bestemmer
at der i stedet for at TDC/VIC bliver vist i displayet (du er jo på TDC's
netværk), så bliver
det virkelige navn 'overskrevet' af Telmore, Debitel, etc...
Fejlen blev rettet i SW-version 4.84 og fremefter (Check ved at trykke
*#0000#)

Mvh. Karl Milton Olsen

Fra : Peter

Dato : 18-08-01 19:14

Er der nogle der ved hvor jeg kan få opgraderet min software i min N7110 ?

MVH Peter