Side "skifter/opdateres" automatisk på bes~
Fra : Johannes Veje

Dato : 17-08-01 19:14

Kan man (er der et færdigt html/script/asp) som kan få ens side til at
skifte ?
Jeg mener, hvis jeg nu skal have en forside dokument1 i min main frame til
at skifte til et anden dokument 2, på et tidspunkt f.eks. søndag 19/8 kl.
20.00 og evt. vil skifte tilbage til dokument1 igen mandag 20/8 kl. 08.00.
Kan man det ? Og så en stor tak, til jer som skriver meget her i grupperne,
I er MEGET lærerige.

mhv
Johs.

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 17-08-01 20:02

Johannes Veje skrev i meddelelsen <9ljmsp$1uj3$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>Kan man det ? Og så en stor tak, til jer som skriver meget her i grupperne,

Selvfølgelig kan man det. Du kan enten bruge javascript, men så er det
afhængigt af at dine brugeres ur er indstillet korrekt eller du kan bruge
serverside scripting der bruger serverens ur. I det sidste tilfælde bliver
du nød til at fortælle hvilke serverside sprog din server understøtter.

Andreas
----
http://solitude.dk

Fra : Johannes Veje

Dato : 17-08-01 20:51

> [...]
> du nød til at fortælle hvilke serverside sprog din server understøtter.

Features på mit webhotel:
Servertype: Windows 2000
SSI: Ja
CGI (Perl5): Ja
ASP: Ja

mvh
Johs.

Fra : Johannes Veje

Dato : 17-08-01 21:09

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 17-08-01 22:23

Johannes Veje skrev i meddelelsen <9ljtit$29vj$1@news.cybercity.dk>...
>Features på mit webhotel:
>Servertype: Windows 2000
>SSI: Ja
>CGI (Perl5): Ja
>ASP: Ja

Så vil jeg foreslå at du spørger i ASP gruppen
Der kan de uden tvivl hjælpe dig med problemet.

Andreas
----
http://solitude.dk

Fra : Johannes Veje

Dato : 17-08-01 21:07

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 18-08-01 12:44

"Johannes Veje" <jv-data@bigfoot.com> wrote in

> Features på mit webhotel:
> Servertype: Windows 2000
> SSI: Ja
> CGI (Perl5): Ja
> ASP: Ja

Prøv følgende kode som inspiration

<%
dato1 = cdate("01-09-2001 15:00:00")
dato2 = cdate("01-10-2001 15:00:00")

IF DateDiff("d",now,dato1) < 0 AND dateDiff("d",now,dato2) > 0 THEN
strPage = "page1.asp"
ELSE
strPage = "page2.asp"
END IF
%>

Og så koden til dit frameset:

<head>
<title>Some title</title>
</head>
<frameset rows="20%,80%" frameborder="no" border="0" framespacing="0">
<frame src="head.asp">
<frameset cols="15%,85%" frameborder="no" border="0" framespacing="0">
<frame src="navigate.asp">
<frame src="<% = strPage %>">
</frameset>
</frameset>

Så vil page1.asp blive vist i september - og ellers page2.asp

:)
--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

Fra : Johannes Veje

Dato : 18-08-01 20:14

> [...]
> http://stocholm.dk
> ICQ: 13214885
> MSN Messenger: jesperstocholm at hotmail dot com

Det kan jeg dælme ikke få til at virke, hvad gør jeg dog forkert ?
Kunne jeg evt. få to asp sider tilsendt hvor det virker, så jeg kan se hvor
og hvordan det skal så, da jeg er helt NY i asp sammenhæng

mvh
Johs.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 18-08-01 20:29

> Det kan jeg dælme ikke få til at virke, hvad gør jeg dog forkert ?
> Kunne jeg evt. få to asp sider tilsendt hvor det virker, så jeg kan se hvor
> og hvordan det skal så, da jeg er helt NY i asp sammenhæng

Send koden du har skrevet her til gruppen evt fortæl hvilken
fejlmeddelelse du får.

Fra : Johannes Veje

Dato : 19-08-01 05:56

Lars Hoffmann <larshoffmann@teleline.es> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B7EC20F.D953D4FA@teleline.es...

> Send koden du har skrevet her til gruppen evt fortæl hvilken
> fejlmeddelelse du får.

jamen jeg har bare kopieret den kode jeg fik af Jesper Stocholm i en
index.asp og oprettet 2 sider page1.asp og page2.asp men den viser så
index.asp når jeg går ind på siden, den swapper ikke til page1 eller page2
som forventet. (og JA, jeg ER helt grøn i asp)
Men stadig hvis der var en der ville sende mig 2-3 sider hvor det virker, så
kan jeg jo også få kontrolleret om det er på min udbyder der er problemer,
men jeg har nogle asp sider til at virke (som Mads T. har lavet til mig) så
mit hotel virker med asp.

morgen hilsen
johs.