problemer med loading af Levels
Fra : Agitator

Dato : 17-08-01 18:01

hey people.

Jeg har lavet en flash baseret side som jeg har skåret ned i små bider, så
istedet for at loade en stor .swf fil loader man efterhånden som man kommer
til menu punkterne. nok om det....

Hoved brugerfalden (index.swf) ligger i level_0, overmenu punkterne ligger i
level_1 o.s.v. Men når jeg så loader halvtunge animationer fra overmenuerne
i level_1(ex. support.swf) ind i level_2(ex. smg.swf) viser index.swf ikke
noget indhold fra level_2 men det gør den derimod hvis jeg kører support.swf
filen?????

koden der bruges af support.swf i level_1 til at loade knife.swf i level_0:

on (release)
{
unloadMovieNum (2);
loadMovieNum ("knife.swf", 2);
}

Jeg har rodet med det i nogle dage nu uden at blive meget klogere, håber
nogen kan få noget af det jeg har skrevet og komme med et kvalifiseret bud
på mit problem.

På forhånd tak....

jsv;-]

Fra : Agitator

Dato : 17-08-01 18:23

Jeg har fundet problemet, når man har godt 24 .swf filer flydende i 7
undermapper gælder det om at have styr på stien man angivet.

Undskyld ulejligheden...

jsv;-]