Hp keyboard drv.
Fra : JP-RaceTech.

Dato : 17-08-01 13:19

Hej NG
Jeg har et programerbart HP keyboard model SK-2511A uden driver.
Nogen der ved hvor jeg kan hente dem evt.
Har prøvet HP's homepage men nej.
Hilsen palle

Fra : FeZ

Dato : 17-08-01 18:14

"JP-RaceTech." <pfj@cyberdude.dk> wrote in message
> Hej NG
> Jeg har et programerbart HP keyboard model SK-2511A uden driver.
> Nogen der ved hvor jeg kan hente dem evt.
> Har prøvet HP's homepage men nej.

Lyder lidt som om det er et silitek keyboard de bruger.
Hvad er type/modelnummeret på den PC det fulgte med?

Checkede Siliteks side, men de har ikke et 2511a
Men måske det er nogle de laver specielt til HP.
Der er selvfølgelig også den mulighed at det ikke
er Silitek (c;

Prøv at give lidt mere info, så kan det være det lykkes

--
FeZ