Et flot kabinet med muligheder
Fra : Jacob Olsen

Dato : 17-08-01 13:23

Hejsa..

Det er svært at finde nogle fede kabinetter man kan købe, som også samtidig
er gode nok til at have ens udstyr i, og til udluftning...

er der nogen som kender til sådan nogle kabinetter, så ville jeg være meget
glad

Fra : JYK

Dato : 17-08-01 12:32

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DX-01BD

_________________

Jesper Y. Kristiansen
_________________

Fra : Jacob Olsen

Dato : 17-08-01 13:34

Har kigget lidt på CodeGen ATX-6035G4 men man kan åbenbart ikke få det i DK
endnu. EDBpriser har det ihvertfald ikke...

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 17-08-01 12:48

> [...]
> er gode nok til at have ens udstyr i, og til udluftning...
>
> er der nogen som kender til sådan nogle kabinetter, så ville jeg være

Jeg har selv haft en forspørgsel igang herinde, og har søgt en del på
nettet, og i øjeblikket har jeg fundet frem til disse 2 at vælge imellem:

http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DX-01BD

eller:

http://www.antec-inc.com/product/cases/sohoser.htm

Egentlig hælder jeg mest til modellen fra Antec, bl.a. pga. deres low-noise
PSU og medfølgende kabinetblæsere.

Lars Christoffersen

Fra : Santa Xcaze

Dato : 19-08-01 01:02

Jeg ville vælge det i sort!
Har dt i gråt, hulk snøft ... Nogen som har et i sort der ville bytte til
gråt??

Fra : Kenneth

Dato : 17-08-01 12:34

Hej Jacob.

Jeg har som dig selv været på udkig efter et nyt kabinet som "har det hele".
Jeg har kig på et par stykker, måske de er noget for dig!

http://www.proconsult.dk/katalog/komp/komp-div/kab-case/kab-da01w.html Dette
er et Chieftec kabinet.

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=23&page=1 Dette er et Addtronic
kabinet

Håber det kan hjælpe, men hvis ikke så fortsat god "jagt".

Kenneth

Fra : CybaMerc

Dato : 17-08-01 23:33

A long time ago in a galaxy far, far away....
Kenneth wrote:

[snip]

>http://www.studiedata.dk/product.asp?product=23&page=1 Dette er et Addtronic
>kabinet

Medfølger der strømforsyning? Og i så fald, hvor kraftig er den?

Fra : Mogens

Dato : 17-08-01 23:36

On Sat, 18 Aug 2001 00:32:37 +0200, CybaMerc <CybaMerc@image.dk>
wrote:

>A long time ago in a galaxy far, far away....
>Kenneth wrote:
>

>[snip]

>Medfølger der strømforsyning? Og i så fald, hvor kraftig er den?

Hvis du læste teksten på addressen ovenover ville du kunne
se at kabinettet er uden PSU

Fra : CybaMerc

Dato : 17-08-01 23:53

Mogens wrote:

>Hvis du læste teksten på addressen ovenover ville du kunne
>se at kabinettet er uden PSU

*bukker hovedet i skam*

Det er sgu også rigtigt... det havde jeg overset :/

Fra : Mogens

Dato : 18-08-01 00:03

On Sat, 18 Aug 2001 00:53:12 +0200, CybaMerc <CybaMerc@image.dk>
wrote:

>*bukker hovedet i skam*
>
>Det er sgu også rigtigt... det havde jeg overset :/

Tjae, det siges jo at det man først bliver blind på
er øjnene. hi hi