Mere plugins
Fra : Michael Knudsen

Dato : 19-01-01 16:48

Hej igen !

Det lykkedes mig ikke at få nogle plugins til at fungere sammen med
Mozilla, så nu har jeg installeret Netscape6, men det er desværre ikke
blevet bedre. Jeg downloadede den fulde version (det vil sige den med
java!), men der er ikke installeret en eneste plugin. Ikke engang java.
Hvis jeg skriver about:plugins, står der ingenting. Jeg har prøvet at
downloade den java-plugin, som Netscape6 anbefaler, mens jeg er logget
ind som root, og den skriver da også, at installationen er forløbet
korrekt, men der sker intet. Er der nogen, der har en ide om, hvad der
kan være galt?

Med venlig hilsen
Michael Knudsen