Zonealarm - Audiogalaxy
Fra : Betina Jørgensen /LO~

Dato : 17-08-01 08:09

Hejsa.

Er der nogen herinde der har oplevet at Zonealarm blokerer for audiogalaxy
så der ikke kan downloades derfra når Zonealarm kører?

Min zonealarm havde 5 blokeringer vedr. audiogalaxy.

Kan det fikses uden at jeg behøver at lukke helt ned for min firewall når
jeg skal hente musik?

Med venlig hilsen

Betina Kock Jørgensen
LO-Skolen, Helsingør
49-280974

Fra : F.Larsen

Dato : 19-08-01 22:23

Så vidt jeg er orienteret så er audiogalaxy spyWare, så måske er det derfor
zonealamrm blokerer ?
http://www.infoforce.qc.ca/spyware/enknownlistfrm.html

--
Flemming