MySQL-PHP hjælp, ideer... :)
Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 17-08-01 07:29

Ok. Here it goes.
Jeg skal ha' lavet noget der kan gøre følgende:
Har en Tabel i en DB indeholdende noget lignende dette:
Key| Id - Egenskab - Navn - By - Adresse -
Email - Land
1 - page - 1 - 2 -
2 - 1 - 0
2 - order - 1 - 2 -
1 - 2 - 0

Okay. Udfra denne Tabel vil jeg så gerne ha' en array indeholdende de keys
hvor page = 1 og sorteret efter order.
Således skulle denne Array komme til at indeholde Navn og Email.
Herefter - page = 2, sorteret efter order: skulle blive til Adresse og By.

Hvordan gøres det nemmest?

Mvh Stig Nørgaard Jepsen

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 17-08-01 07:46

> Jeg skal ha' lavet noget der kan gøre følgende:
> Har en Tabel i en DB indeholdende noget lignende dette:
Okay, den tabel kom ikke til at se sørens godt ud, vi prøver lige igen! :)

Fra : Stig Nørgaard Jepsen

Dato : 17-08-01 13:40

Nå, jeg er vidst nok ved at finde en løsning efterhånden - selvom jeg ikke
ved om den er ideel.
Skal nok poste hvis jeg finder ud af det.

/Stig