Re: fuck jer
Fra : Ern Yoka

Dato : 17-08-01 07:17

Per ytrede bl.a.:
>Nu vil jeg igen forlade denne NG da intet er forandret

TAK!

Lisbeth

Posted from [195.97.164.98] by way of f186.law11.hotmail.com [64.4.17.186]

Fra : Per Torup

Dato : 17-08-01 12:17

> TAK!
>
> Lisbeth

Kan du se hvad jeg mener:)))) Næsten for sjovt:)))

Per:)

Fra : Ern Yoka

Dato : 17-08-01 17:55

Det eneste der er sjovt i denne tråd er dig. Du skriver at du forlader
gruppen, og så læser og svarer du stadigvæk. *LOL*

DÉT er s'gu for sjovt! Not.

Lisbeth

Fra : Kresten Hjelm Peders~

Dato : 17-08-01 18:23

Hejsa!
Jeg ved ikke om man kan sige, at Per er sjov.
Man skal ikke bevæge sig meget rundt herinde for at finde ud af, at Per har
ret i mange ting!

Jeg må indrømme, at jeg undervejs er faldet over et par mindst lige så sjove
hunkønsvæsener....

Men skidt pyt, hvis I føler I kan have lidt magt herinde, så vil jeg da
bestemt ikke stå i vejen, dog vil jeg ikke love, at jeg forlader gruppen...

Vor Herre bevares!!!
Fortsat god weekend, Per!

Mvh.
Kresten

Fra : Helle Andersen

Dato : 17-08-01 23:42

Undskyld mig, Per & Kresten.
Jeg kender ingen af jer og og er ikke ude på, at
genere jer, men jeg finder det altså usandsynligt
morsomt, at Per vil forlade er gruppe, hvor han
aldrig nogensinde har deltaget og at du, Kresten,
som heller aldrig har deltaget, meddeler at du ikke
vil forlade gruppen. Min første indskydelse efter, at
have læst jeres indlæg er bare: "Okay, han
forlader gruppen og den anden
bliver.........fint.........øh, men hvem er de og hvorfor
pokker gider de at fortælle os det ?"

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Kresten Hjelm Peders~

Dato : 17-08-01 23:57

Hej Helle!

Tag nu lige at gå et par linier op og læs indlæggene fra Lucky, hvis ellers
du er i stand til det...

I har det med at fryse folk ud, som har en anden mening om tingene, så gå
bare i gang......

I bliver højst sandsynligt trætte før jeg...

Føg med eller hold dig uden for diskussionen.

På forhånd tak!!!

Mvh.
Kresten.

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-08-01 00:14

Du er da en kollerisk lille tingest *lol*
Nå, men jeg gider altså ikke at kaste mudder med
dig, så du må finde en anden at lege med - på dit
niveau

Du ønskes en rigtig god nattesøvn med håb om, at
du får det andet ben ud af sengen i morgen.

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Kresten Hjelm Peders~

Dato : 18-08-01 09:39

Hej igen Helle!
Først tak for dine ønsker om en god nattesøvn.....
Jeg har sovet helt fint med mine to velbefindende katte i fodenden.

Det kommer jo ikke bag på mig, at I straks drejer hele skylden over på
andre, men det kan jeg fint leve med, da jeg har prøvet værre!

Nå, jeg vil ikke forstyrre jeres seriøse kattehandler mere for denne gang,
medmindre I selvfølgelig sender bud efter mig senere......

Mht. til mudderkastning så er jeg bestemt ikke tilhænger af det, men man må
kunne forvente, at andre sætter sig grundigt ind i en bestemt diskussion,
før de galer op.

Fortsat god weekend!

Mvh.
Kresten.