Grønne streger øverst på skærmen?
Fra : Pussyman

Dato : 16-08-01 21:05

Hvad kan det bedtyde når ens computer ligepludselig går i sort skærm hvor
man kan se nogle små grønne streger helt øverst?

Fra : Jens Gade

Dato : 17-08-01 17:20

On Thu, 16 Aug 2001 22:04:41 +0200, "Pussyman" <seg@yj.com> wrote:

>Hvad kan det bedtyde når ens computer ligepludselig går i sort skærm hvor
>man kan se nogle små grønne streger helt øverst?

Det kunne hjælpe med lidt flere oplysninger, så som bundkort,
grafikkort, CPU og styresystem.

--
Hilsen/regards
Jens Gade

Fra : Pussyman

Dato : 18-08-01 11:56

OK

Athlon TB 1.333 med en Taisol copper køler (er ikke OC)
Geeforce2 GTS 64 MB fra Hercules
Epox 8k7a Motherboard
Windows 98se DK

Jens Gade <jens@gade.as> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b7e430a.2085382@news.inet.tele.dk...

Fra : Jens Gade

Dato : 18-08-01 17:27

On Sat, 18 Aug 2001 12:55:57 +0200, "Pussyman" <seg@yj.com> wrote:

Hej

>Athlon TB 1.333 med en Taisol copper køler (er ikke OC)
>Geeforce2 GTS 64 MB fra Hercules
>Epox 8k7a Motherboard
>Windows 98se DK

Et lignende fænomen kan forekomme med Abit KT7 boards, og her skyldes
det et eller andet med nogle MS backupdrivere der generer.
Prøv at omdøbe følgende filer i C:\WINDOWS\SYSTEM\IOSUBSYS :
Drvwcdb.vxd
Drvwppqt.vxd
Drvwq117.vxd

til f.eks.
Drvwcdb.xvxd
Drvwppqt.xvxd
Drvwq117.xvxd

Filerne er kun nødvendige hvis der er en decideret backup enhed
installeret, så vidt jeg har forstået.

--
Hilsen/regards
Jens Gade

Fra : bøk

Dato : 19-08-01 13:53

"Jens Gade" <jens@gade.as> skrev i en meddelelse news:3b7f9521.579240@news.inet.tele.dk...
> On Sat, 18 Aug 2001 12:55:57 +0200, "Pussyman" <seg@yj.com> wrote:
<klip>
> [...]
> Drvwppqt.xvxd
> Drvwq117.xvxd
>
> Filerne er kun nødvendige hvis der er en decideret backup enhed

Hej
Det er alle tiders oplysning, tak for det.
Nu har jeg døjet med det i over et år og har betalt forhandleren, for at få
at vide, at der var ikke noget i vejen med den PC og softwaren.
Jeg har Athlon 700 + Asus K7M + Win98se
mvh. bent