Hjælp til køb af kabinet
Fra : Lars Christoffersen

Dato : 16-08-01 16:00

Jeg søger lidt hjælp, da jeg skal ud og investere i nyt kabinet.
Mine krav til det er:

1: 300W PSU.
2: Aftagelige sider.
3: Rimelig støjsvag.
4: Pæn form (gerne buede former)
5: Tower
6: IKKE Aopen

Håber på lidt respons.

Med venlig hilsen

Lars Christoffersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-08-01 16:05

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@mail.dk> wrote in message
> Jeg søger lidt hjælp, da jeg skal ud og investere i nyt kabinet.

OK

> Mine krav til det er:
>
> 1: 300W PSU.
> 2: Aftagelige sider.
> 3: Rimelig støjsvag.
> 4: Pæn form (gerne buede former)
> 5: Tower
> 6: IKKE Aopen
>
> Håber på lidt respons.

Jada,,

Jeg har et Addtronic kabinet.

431 Watt´s PSU, kan sampak købes med 300 W

Aftagelige sider,, dog skal man have fronten af først. Men det tager 2
sekunder.

Støjsvag,,, det kommer da an på hvad du skal komme i den.

Rimelig pæn. og det er et Tower,,, Hightower.

Kan købes hos bla. Studiedata.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-08-01 16:07

> Jeg har et Addtronic kabinet.
>
> 431 Watt´s PSU, kan sampak købes med 300 W

Her er det:

http://www.studiedata.dk/product.asp?product=22&page=1

Fra : Alex

Dato : 16-08-01 16:15

> Her er det:
>
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=22&page=1

jeg har også en af dem , med 431 W PSU.er blev lidt træt af den :(
Lækkre kabinnet , men hvis jeg skulle købe en kab. nu vil jeg købe en i
aluminum.
Lækre kabinetter :)
har ikke lige en link til en af dem .. men tror nok det hedder Liam Alu
eller noget i den stil .
Hilsen
Alex.

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 16-08-01 16:21

> Her er det:
>
> http://www.studiedata.dk/product.asp?product=22&page=1

Det ser jo ud som et godt kabinet, med mange luksus ting.
Blot synes jeg den er for firkantet, og lidt for dyr.
Jeg har ikke brug for svinglåger eller støvfilter.

Men mange tak for buddet

Lars Christoffersen

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 16-08-01 16:18

Glemte lige at skrive at prisen gerne må være under kr. 1000,-

Fra : Ove Kristensen

Dato : 16-08-01 18:52

"Lars Christoffersen" <Lars.Christoffersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Og hvorfor så det om man må spørge?

Mvh
OveK.

Fra : Lars Christoffersen

Dato : 16-08-01 21:56

> Og hvorfor så det om man må spørge?

Mit tidligere kabinet var et Aopen kabinet, og det synes jeg ikke var særlig
hensigtsmæssig opbygget. Desuden var jeg noget skuffet over finishen -
skarpe kanter o.l.
Desuden er det vist ikke gået op for dem at det er vældig smart lige at
kunne tage siden af, uden at skulle have enten front eller top af først.

Jeg ved godt at jeg ikke kan dømme alle fremtidige Aopen kabinetter efter
dette, men følelsen af et dårligt stykke arbejde fra Aopen hænger alligevel
ved.

Lars Christoffersen

Fra : Psyman

Dato : 17-08-01 00:15

> [...]
> Desuden er det vist ikke gået op for dem at det er vældig smart lige at
> kunne tage siden af, uden at skulle have enten front eller top af først.

De ER kommet sig over det! De nye modeller har en udemærket finish! Faktisk
er HQ45 det første kabinet jeg samlede en computer i uden at skære mig på
nogen kanter (ok, jeg er lidt fummelfingeret). Det eneste jeg har at bemærke
ved Aopen kabinetter, er blæserne i deres strømforsyninger! Har selv
udskiftet min med en papst, der har samme effekt, men er meget mindre
støjende. Jeg skifter dog snart til et Antec 1030. Mest fordi det er større
end det HQ45 jeg har nu...

http://www.antec-inc.com/product/cases/sohoser.htm

Fra : CybaMerc

Dato : 17-08-01 23:31

A long time ago in a galaxy far, far away....
Psyman wrote:

>http://www.antec-inc.com/product/cases/sohoser.htm

Hvor kan man købe det?

Fra : Janus Nielsen

Dato : 16-08-01 16:30

KØB ET CODEGEN MAXI TOWER !!

Jeg har købt et i dag hos Datatel. Det sparker røv !!

Pris 599,-

Læs den gode test på http://www.casetown.dk/tests/codegen1.htm

Mvh Janus

Fra : jh

Dato : 16-08-01 19:57

>KØB ET CODEGEN MAXI TOWER !!
>
>Jeg har købt et i dag hos Datatel. Det sparker røv !!
Det må sku' da være irriterende, sådan lige midt i gunfight!!!

Fra : Santa Xcaze

Dato : 16-08-01 16:32

SNIP

Kører selv med det kabinet, meget lækkert ;)
Siderne er ligetil at tage af _;)
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=DX-01BD
Chieftec ATX Tower kabinet Inkl. powersupply
4 x 5¼'' / 2 x 3½'' / 340 Watt ATX powersupply DX-01BD
Mere info 995,00

PS sorry for den post som røg til din email, var ikke meningen!

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-08-01 09:18

"Santa Xcaze" <hm@hm.dk> wrote in message
> [...]
> Chieftec ATX Tower kabinet Inkl. powersupply
> 4 x 5¼'' / 2 x 3½'' / 340 Watt ATX powersupply DX-01BD

Jeg kan kun give "Santa Xcaze" ret. Det kabinet er nok nær det perfekte.
Det er helt sikkert pengene værd.

- Lars

Fra : Santa Xcaze

Dato : 18-08-01 17:02

Jep det er ret cool ik ;)

Fra : Tony

Dato : 16-08-01 17:10

Jeg er vældig godt tilfreds med det der fulgte med min computer
http://194.239.24.186/info.asp?varenr=KAB-4-104G Det er meget støjsvagt. Det
er cpublæseren hos mig der larmer.

Det kan fås billigere her
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404597925

Efter 'håndtaget' at dømme, har dette vist også aftagelige sider
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1404597918

Tony