grafikkort til k6-2 450
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 16-08-01 15:15

Hvilket kort vil I anbefale til subj. Jeg vil nødig skyde gråspurve med
kanonkugler.
kigger på Kyro II eller et GeForce2 MX, MX200 eller MX400.

Nogen forslag, det er selvfølge til spil 3d, gerne med tv-out

Crosspostet i dk.edb, dk.edb.hardware, dk.edb.hardware.grafikkort

Takker

--
Regards

Jeppe Jensen
Remove 1 in email

Fra : Xray

Dato : 16-08-01 16:08

"Jeppe Jensen" <Jeppe-BJ@Bestseller.dk1> skrev i en meddelelse

> Crosspostet i dk.edb, dk.edb.hardware, dk.edb.hardware.grafikkort

Ingen crosspost tak. Dette er den rette gruppe. Tag et Geforce 2 MX. Alt
over er overkill.

*Xray

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-08-01 18:17

Thu, 16 Aug 2001 17:07:43 +0200, skrev "Xray" <na@na.dk>:

>Ingen crosspost tak. Dette er den rette gruppe. Tag et Geforce 2 MX. Alt
>over er overkill.

Hvilken gruppe er den rigtige af de tre, det er sendt til?
Jeg kan jo ikke vide i hvilken gruppe, du har set indlægget.

Hvis man X-poster, så bør man sætte fut til den mest relevante, i
dette tilfælde news:dk.edb.hardware.grafikkort.

Læs gerne:
<http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : S. Børresen

Dato : 17-08-01 15:12

Jeg har et gforce 32 mb du kan købe, dog uden tv udgang
800 kr. 3 mdr. gammel

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 17-08-01 21:50

Fri, 17 Aug 2001 16:12:25 +0200, skrev "S. Børresen"
<sfb@privat.dk>:

>Jeg har et gforce 32 mb du kan købe, dog uden tv udgang
>800 kr. 3 mdr. gammel

Jeg har ikke brug for et andet grafikkort - jeg har et ganske
fremragende.

Hvis det er den oprindelige spørger, du har i tankerne, så burde
have mailet til ham.

Køb/salg er uønsket uden for markedsgrupperne.

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå vil blive bragt.

Fut = Follow Up To (Opfølgning til)

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark