åbne hvilke porte til spil?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 16-08-01 14:57

Hej alle

Jeg har fået adsl 2048/512 fra TDC. Jeg skal nu i gang med at spille, og vil
vide hvor jeg kan se hvilke porte jeg skal åbne for at spille f.eks. links
2001, og CS.

Takker

Rab

Fra : Jens B.

Dato : 16-08-01 15:20

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message
> [...]
vil
> vide hvor jeg kan se hvilke porte jeg skal åbne for at spille f.eks. links

Godt ramt (mht. valg af NG)!

--
-Jens B.
www.bruun.com

"Den eneste interesse, vi har, er at tage checken og stikke af" - Peter
Aalbæk Jensen

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 17-08-01 07:40

Ja, jeg har vist fået en pilk i hovedet,

Sorry

B.

newsQe7.77$i11.4658@news.get2net.dk...

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 17-08-01 10:04

Hehe .. ja det skal jeg love for. Men ellers en misundelsesværdig opkoblink
... jeg sidder 'kun' på en 512/128 hjemmefra ..

/Jan