fejl i php afstemnings script... hjælp
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 16-08-01 14:46

Hej.
Jeg har fundet et afstemnings script til php.
Så har jeg sat det på min hjemmeside på:
http://www.101186.f2s.com/window.htm
Til højre for teksten skulle det være men det er det ikke.
Prøv selv at kig i kilden og se hvor du kan finde af fejl.

Se efter dette (det er koden til scriptet):

<?php
$random_poll = 1;
require("/web/sites/221/101186/www.101186.f2s.com/poll/booth.php");
?>

Hilsen Morten Jørgensen

Fra : Morten Jørgensen

Dato : 16-08-01 15:58

Jeg har fået løst problemet selv nu.
Det var fordi at filen som scriptet lå i SKULLE være en php fil for at
serveren kunne genkende filen.

Hilsen Morten Jørgensen