Default HTML editor
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-08-01 09:01

I IE 5.5 (under 'Internet Options' > 'Programs') vil jeg gerne sætte
Homesite som min default HTML editor, men som det er nu, kan jeg kun vælge
mellem Word, Excel og Notepad.

Hvordan kan jeg tilføje Homesite?

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net

Fra : Madsen

Dato : 16-08-01 18:44

"Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> skrev:

> I IE 5.5 (under 'Internet Options' > 'Programs') vil jeg gerne sætte
> Homesite som min default HTML editor, men som det er nu, kan jeg kun vælge
> mellem Word, Excel og Notepad.
>
> Hvordan kan jeg tilføje Homesite?

Du kunne evt. prøve dette link:
<http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q163/6/06.asp?LN=EN-US&SD=gn&FR=0&qry=Edit%20with&rnk=9&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=IE>

Har ikke selv prøvet det så meld gerne tilbage om det virker
eller ej.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 16-08-01 19:48

"Madsen" <madsens@whomail.dk> wrote in

> [...]
> &SD=gn&FR=0&qry=Edit%20with&rnk=9&src=DHCS_MSPSS_gn_SRCH&SPR=IE>
>
> Har ikke selv prøvet det så meld gerne tilbage om det virker

Tak, det virker faktisk. Dog skal man huske at definere editor for både .HTM
og .HTML

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net

Fra : Madsen

Dato : 16-08-01 20:34

"Kasper Damkjær" <kd42@hotmail.com> skrev:

> Tak, det virker faktisk. Dog skal man huske at definere editor for både .HTM
> og .HTML

Ok og selv tak. :)

--
Mvh. Madsen