Hvilken Hardware web butik kan anbefales??~
Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 15-08-01 23:21

Se emne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-08-01 23:35

"Kenneth R. Hansen" <kr_hansen@it.dk> wrote in news:9lesms$fqu$1@sunsite.dk:

De fleste webshops har deres fordele, så det afhænger af hvilke prioriteter
du har.

Selv foretrækker jeg ITbutikken og PRC-Data.

--
Kent Oldhøj - Dansk OverclockingFAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 15-08-01 23:37

Kenneth R. Hansen skrev:

> Se emne

Bruger nomalt altid kun IT butikken.

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Hans H. Vestergaard

Dato : 16-08-01 05:21

"Kenneth R. Hansen" <kr_hansen@it.dk> skrev i en meddelelse
> Se emne

Midt-Data og SHG har været gode at handle ved for mit vedkommende.

Fra : Christian C.

Dato : 16-08-01 10:46

Jeg kan kun give de tidligere indslag ret, MidtData, PRC-data og IT-butikken
går man aldrig galt i byen hos :)

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 16-08-01 14:10

On Thu, 16 Aug 2001 00:21:16 +0200, "Kenneth R. Hansen"
<kr_hansen@it.dk> wrote:

>Se emne

Jeg vil anbefale IT-Butikken, og også PRC-Data

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/

Fra : Devast8or

Dato : 16-08-01 15:20

Midt-Data og SHG.dk har jeg været meget tilfreds med.

PRC-data som andre nævner kan jeg ikke anbefale efter at have snakket med en
kammerat igår. Han og en anden havde bestilt nogle varer men de blev ikke
blev ikke leveret som de havde regnet med, og da de ringede viste det sig at
være fordi at de ikke havde alle varerne, men det havde de ikke ringet og
sagt noget om. De sagde at de regnede med at få den sidste vare (en HD) et
par dag efter og ville derefter sende varerne. Da varerne ikke var kommet da
de skulle ringede min ven igen og PRC sagde at der ikke havde vært nok diske
i den sending de havde fået, så der ville gå en uge mere, men hvis de ike
kunne vente på det kunne de da bare afbestille den. Min ven sagde at de
altid lød meget ligeglade med kunderne. Det endte vist med at de afbestilte
det hele og købte det hos SHG.dk istedet.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Mouse

Dato : 17-08-01 22:31

prc-data kan frarådes

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 18-08-01 06:29

"Mouse" <nhiasy@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> prc-data kan frarådes

Det kunne være interessant hvorfor du fraråder prc-data...............

Claus

Fra : Peter Sørensen

Dato : 18-08-01 18:17

In article <3b7dfbda$0$76986$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, cnp@ofir.dk
says...

> "Mouse" <nhiasy@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>

> Det kunne være interessant hvorfor du fraråder prc-data...............
>

> Claus

Tja, hvis prisen mv. fra andre ikke er meget højere end PRC, vil jeg
nok ikke vælge dem igen. Jeg bestilte en vare om mandagen (formiddag
SVJH) som de havde på lager, jeg modtog den først om fredagen... så det
er ikke hurtighed de vinder på...

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

..sig not found

Fail, Crash or Explode?

Fra : Christopher Tracy

Dato : 26-08-01 17:27

halløj der..

> [...]
> nok ikke vælge dem igen. Jeg bestilte en vare om mandagen (formiddag
> SVJH) som de havde på lager, jeg modtog den først om fredagen... så det >

Ja der har jeg så været ude for at bestille en brænder, over telefon, kl.
16:30 ca., og modtaget den næste dag - og tilmed sparet 500,- inkl.
fragt....

Så der er rosende ord fra herfra, men der er selvfølgelig altid forskellige
erfaringer.

/C.T.

Fra : Devast8or

Dato : 26-08-01 18:12

Men hvornår var det? For ~2½ år siden bestilte jeg en CPU om eftermiddagen
og havde den dagen efter. Dengang var de SVJV ret ok med service og
hastighed men det har vist ændret sig meget.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jonny Jensen

Dato : 16-08-01 17:12

Jeg anbefaler www.shg.dk eller www.it-butikken.dk, de har aldrig skuffet
mig. Min erfaring siger mig dog at shg er lidt billigere. Ellers kan holms
data, kan ikke huske URL (find den på EDBpriser.dk), også ret gode, og efter
min erfaringer meget venlige.

Jonny.

Fra : Per Nielsen

Dato : 17-08-01 09:09

Mine favoritter er Midtdata og ITButikken.