service 50 står der i displayed på en las~
Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 15-08-01 23:13

Er der en som er så god at hjælpe mig med dette problem eller kender stedet
hvor jeg måske kan finde en manuel omkring de problemer som opstår med sådan
en printer. Venligst Glenn.

Fra : JYK

Dato : 16-08-01 10:16

Jeg har en Canon LBP-4 Lite.

I min manual står der, at "Service 50" er lig "Tilkald teknikker"

Prøv at åben den og rengøre printeren fuldstændigt, hvis garantien alligevel
er udløbet; det kunne jo være en løs forbindelse eller noget andet simpelt
der er galt.

Jesper Y. Kristiansen